نقشه رئیس UFC برای مبارزه چیمایف در مقابل کاوینگتون!

دینا وایت: کولبی کاوینگتون در مقابل حمزه چیمائف می تواند در رویداد اصلی بازی لئون ادواردز در مقابل کامارو عثمان ۳ باشد.

09:37 02/آبان/1401
شناسه خبر: ۷۸۱۱

دانا وایت در مصاحبه ای با The MacLife گفت: که این مبارزه یک تطابق در ذهن دارد: چیمائف و کولبی کاوینگتون در همان کارت مسابقه سه گانه پیش بینی شده بین لئون ادواردز و کامارو عثمان، که برای ماه مارس در لندن در حال آماده سازی است.

چیمایف در آخرین مبارزه خود در UFC 279 در ولترویت،  ۷.۵ پوند از دست داد. از دست دادن این وزن منجر به تعویض حریف شد. او از نیت دیاز به کوین هالند رفت و سپس در راند نخست وی را با سابمیشن شکست داد.

این اولین باری نیست که وایت می‌خواهد کاوینگتون را مقابل حمزه چیمائف قرار دهد. قبل از مبارزه چیمائف با گیلبرت برنز در UFC 273، وایت به دنبال این بود که در صورت پیروزی “برز”،  مبارزه چیمائف و کاوینگتون را با هم ست کند. چیمائف در این مبارزه پیروز شد، اما مسابقه هرگز محقق نشد.

کاوینگتون از زمان پیروزی بر هم تیمی سابق خورخه ماسویدال در UFC 272 در ماه مارس، در مسابقه شرکت نکرده است. همه چیز بعد از دعوا بد شد، زمانی که ماسویدال ظاهراً چند هفته بعد به کاوینگتون در خارج از رستوران ساحل میامی حمله کرد. ماسویدال به اتهام  شرارت مجرمانه دستگیر شد.

اکنون به نظر می رسد که دانا وایت رئیس یو اف سی درنظر داد که فعلا حمزه را در ولترویت نگه دارد و فایت بعدی را با کولبی کاوینگتون ست کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز