اعتراف «عنکبوت» پس از شکست در مقابل یوتیوبر معروف: جیک امروز بهتر از من است / مردم به جیک باید احترام بگذارند!

اندرسون سیلوا  پس از شکست در مقابل جیک پائول به تمجید از این یوتیوبر معروف پرداخت.

18:49 11/آبان/1401
شناسه خبر: ۷۸۷۹

اندرسون سیلوا، ستاره ی هنرهای رزمی ترکیبی، پس از شکست در مقابل «جیک پائول» در مبارزه نفس گیر و دیدنی بوکس، با بیان اینکه عملکرد یوتوبر معروف در این مسابقه از وی بهتر بوده است گفت: من امروز فقط بخاطر استراتژیم شکست خوردم و جیک امروز بهتر از من است.

اما اندرسون سیلوا پس از این شکست، به صراحت اعلام کرد که رقابت در ورزش های رزمی را تمام نکرده است. او در پاسخ به این سوال که آیا این آخرین مبارزه او بوده است، گفت: «نمی توانم متوقف شوم. از من می‌پرسی تو می‌ایستی یا نه؟ من نمی‌توانم متوقف شوم! وی همچنین در رابطه با «ناک دان» شدن در این مسابقه نیز واکنش نشان داد: “من در استراتژی شکست خوردم، و در راند آخر، جیک ضربه خوبی زد و ایستادن من درست نبود، این چیزی است که مربی من می گوید و آن موقع بود که من مشت زدم. اما احساس نکردم ناک اوت شده ام. من احساس قدرت نمی‌کنم، اما تعادل خوبی نداشتم.

وی ادامه داد: البته من تجربه بیشتری در انجام این کار دارم و این یک بار دیگر برای من تکرار می شود. من فقط با مربی ام صحبت کردم، باور نمی کنم. من سخت تمرین کردم تا همان موقعیت احمقانه را انجام ندهم. اما من یک انسان هستم؛ من یک ابرقهرمان هستم، اما گاهی اوقات، نیمه انسان من شکست می خورد.

در حالی که بسیاری از حریفان گذشته جیک پائول به سرعت خواستار مسابقه مجدد شدند، سیلوا کمتر علاقه مند به نظر می رسید. وی گفت: من فکر می کنم بسیار مهم است که مردم به لحظه، لحظه جیک در حال حاضر احترام بگذارند.

سیلوا گفت: «من یک سامورایی سیاه هستم. می دانم که شکست خوردم، می دانم که در کل استراتژیم شکست خوردم و حریفم پیروز شد و من باید به آن احترام بگذارم. من مثل بقیه بچه‌هایی نیستم که با جیک جنگیدند».

فایتر سابق هشت ضلعی در مورد مبارزه مجدد با پائول گفت: من برای گرفتن انتقام به یک مبارزه مجدد نیاز دارم.

   به نظر می رسد “عنکبوت” علاقه مند به کمک به جیک پائول برای پیشبرد اتحادیه مبارزان UFC است. او گفت: اگر اتحادیه UFC اتحادیه ای برای کمک و انجام کاری بهتر برای مبارزان MMA باشد، فکر می کنم جیک و من می توانیم کاری بزرگ برای کمک به این نسل جدید انجام دهیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز