ولکانفوسکی در کنفرانس مطبوعاتی UFC 284 : من ثابت می کنم که بهترین هستم و لیاقت شماره یک پوند به پوند را دارم!

قهرمان پر وزن یو اف سی با انتقاد از «اسلام ماخاچف» از پیروزی در مبارزه فردا و اثبات خود به عنوان قهرمان پوند به پوند سخن گفت.

13:02 22/بهمن/1401
شناسه خبر: ۸۱۶۶

ولکانوفسکی برای اولین بار از زمانی که مدعی اصلی در بخش پر وزن شد، به عنوان یک مبارز در دسته ای متفاوت در UFC 284 وارد هشت ضلعی خواهد شد. او برخلاف هر چیزی که فایت های گذشته با آنها برخورد کرده بود، اکنون با چالش‌های فیزیکی روبرو است، مبارزه در برابر کشتی‌گیر داغستانی که احتمالاً بزرگ‌ترین مبارز سبک وزن تاریخ،  بعد از حبیب نورماگومدوف است و به نظر می رسد با سبک و سیاق مربی خود که به دنبال گراپلینگ و مبارزه در خاک است، در این مبارزه ظاهر خواهد شد. با وجود همه اینها، ولکانوفسکی نه تنها این چالش را پذیرفت، بلکه به دنبال آن بود.

ولکانوفسکی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه UFC 284 گفت: «من عاشق به چالش کشیدن خودم و عاشق قرار دادن خودم در این موقعیت هستم. فکر می کنم مردم همیشه باید در زندگی این کار را انجام دهند. اگر می خواهید موفق باشید، خودتان را به چالش بکشید. این شما را قوی تر می کند، به من اعتماد کنید. من دو برابر مردی هستم که قبل از شروع این کمپ بودم، زیرا می‌دانستم چالش پیش رو دارم. من از چالش نمی ترسم، می دانم که این باعث بهتر شدن من می شود. این چیزی است که مردم به یاد دارند. باید خودت را به چالش بکشی شما باید خود را در این موقعیت ها قرار دهید. به آنچه که ممکن است اتفاق بیفتد نگاه نکنید – بیایید ببینیم اگر اوضاع درست پیش برود چه اتفاقی می‌افتد. یکشنبه، درست پیش می‌رود و من قهرمان خواهم شد.»

ولکانوفسکی با انتقاد از ماخاچاف گفت: «ظاهراً او واقعاً به من به عنوان حریف احترام نمی گذارد. او فکر می کند که من [حریف] آسان خواهم بود. امیدوارم او انالیز خود را مانند ما انجام داده باشد! من ثابت می‌کنم که بهترین هستم و به شما نشان می‌دهم که چرا لیاقت این شماره ۱ پوند به پوند را دارم.»

قهرمان سبک وزن یو اف سی دیدگاه کاملا متفاوتی نسبت به ولکانوفسکی دارد وی گفت: «چون من قهرمان هستم و این ۱۵۵ [پوند] است – این دسته ی وزنی او نیست. تقسیم بندی دیگری است، من به راحتی او را شکست خواهم داد. البته من به او احترام می گذارم. اما بسیاری از مردم می گویند اسلام بهترین مبارز جهان در حال حاضر است و صبح یکشنبه من به شما نشان خواهم داد که چرا مردم چنین فکر می کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز