اولیویرا و داریوش بزودی در مقابل هم!

چارلز اولیویرا با تایید این خبر گفت در حال برنامه ریزی و مذاکره برای مبارزه ماه می با بن ایل داریوش است.

07:07 24/بهمن/1401
شناسه خبر: ۸۱۷۰

چارلز اولیویرا، قهرمان بلامنازع سبک وزن سابق UFC، تایید کرده است که مذاکرات برای حضور در ششم می (۱۱ اردیبهشت) و بازگشت به هشت ضلعی در UFC 288 در قالب یک مبارزه حذف کننده عنوان قهرمانی با مدعی این بخش، «بن ایل داریوش» است .

اولیویرا در مسابقه ی قبلی خود رکورد شکست‌ناپذیر بودن در ۱۲ مبارزه‌ اخیرش، در راند دوم با تسلیم شدن به اسلام ماخاچف، متوقف شد.

در طرف دیگر داریوش، مبارز ایرانی الاصل با کارت ابوظبی، امارات به هشت ضلعی بازگشت و قهرمان سابق دو وزن KSW، «ماتئوش گامروت» را با رای داوران از پیش رو برداشت.

داریوش اخیراً با انتقاد از UFC ،گفت که نمی خواهند او به مبارزه به تایتل شات برسد؛ وی همچنین متعقد بود که عمدا او را از دستیابی به کمربند قهرمانی بازمی دارند!

چارلز اولیویرا تایید کرد که مبارزه با داریوش در حال حاضر در مرحله نهایی شدن است. وی گفت که مذاکرات برای برگزاری این مبارزه در رویداد UFC 288  انجام شده است.

وی در این باره گفت: «درست است که ما در حال مذاکره برای رویارویی با داریوش هستیم، کسی که از یک سلسله پیروزی های بزرگ می‌آید. همانطور که در مصاحبه های دیگر گفتم، این لحظه ای است که ما با عقل فکر می کنیم، نه احساسات. من باید با کسی بجنگم که مرا به عنوان قهرمانی برساند.»

چارلز اولیویرا توضیح داد: «برنامه من این است که در آوریل یا مه مبارزه کنم و سپس برای کمربند تا پایان سال [در برابر] برنده ولکانوفسکی و ماخاچف بجنگم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز