عظیم نخستین شکست سانتوس را رقم زد

آدام عظیم بوکسور انگلیسی در مبارزه‌ای تماشایی برابر سانتوس رایس به برتری رسید و نخستین شکست این بوکسور اهل نیکاراگوئه‌ را رقم زد.

13:51 23/بهمن/1401
شناسه خبر: ۸۲۱۸

مبارزه بین عظیم و رایس، شنبه شب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد و بوکسور پاکستانی‌الاصل که سالهاست به تابعیت انگلیس درآمده توانست در پایان ۱۰ راند به برتری رسیده و روند بردهای خود را تداوم ببخشد.

جشن خانگی ستاره؛ مشت‌های عظیم بر صورت سانتوس+ عکس

آدام عظیم که از حمایت گسترده هواداران سود می‌برد در طول این مبارزه تماشایی برابر حریف برتری داشت و بارها با مشت‌های سنگین خود، سانتوس رایس را نقش بر زمین کرد. بوکسور اهل نیکاراگوئه تلاش زیادی کرد تا ناک‌اوت نشود اما در پایان راند دهم و با رای داوران، این عظیم بود که ۱۰۰ بر ۸۹ پیروز شد تا همچنان بی‌رقیب باشد. این جوان توانست هشتمین برد متوالی خود را کسب کند. او ۶ مبارزه را با ناک‌اوت به اتمام رسانده است. در نهایت عظیم کمربند طلایی سازمان WBA را از آن خود کرد.

آدام عظیم اصالتی پاکستانی دارد و راه برادرش (حسن عظیم) که او نیز بوکسوری حرفه‌ای بود را ادامه می‌دهد. در واقع برادرش او را به بوکس کشاند. این بوکسور ۲۰ ساله به دلیل داشتم اسپانسرهای معتبر، تمریناتش را به بهترین نحو دنبال می‌کند و همه امکانات را در اختیار دارد.

جشن خانگی ستاره؛ مشت‌های عظیم بر صورت سانتوس+ عکس

در سوی دیگر، سانتوس که پیش از این رکورد ۱۲ مبارزه و ۱۲ پیروزی را در کارنامه داشت، برای نخستین مرتبه در دوران حرفه‌ایش شکست خورد.

سانتوس از درآمد پیروزهای‌گذشته‌اش، توانسته یک مغازه فروش لاستیک خودرو راه‌اندازی کرده و خانواده‌اش را از فقر نجات دهد. در واقع خودش این تعمیرگاه را اداره می‌کند، چراکه شغل اصلی‌اش، همین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز