بدنام ایرلندی و یک هدف بزرگ دیگر!

کانر مک گرگور: “من تنها برای مبارزه با خورخه ماسویدال به ولترویت نیامده ام.”

19:17 16/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۸۱

به گزارش mma.ir ، کانر مک گرگور قهرمان اسبق دسته های پر وزن و سبک وزن UFC در مبارزه پیش رویش که چیزی تا آن باقی نمانده، در یک نبرد از دسته ولترویت به مصاف دونالد “کابوی” سرونی خواهد رفت اما پس از این مبارزه فعلاً مشخص نیست که قدم بعدی او به طور قطع چه خواهد بود.

کانر گفته که پس از مبارزه برابر کابوی به مبارزه برابر خورخه ماسویدال علاقه مند است. چرا که او در سال ۲۰۱۹ عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد درن تیل، بن آسکرن و نیت دیاز را از پیش رو بردارد و البته کمربند BMF یو اف سی را در سیطره خود دارد.

کانر علاوه بر ماسویدال از تمایلش برای مبارزه با سایر فایتران تاپ ولترویت گفته و با وجود مخالفت دِینا وایت با این طرح کانر اما بدنام حتی از مبارزه با کامارو عثمان قهرمان کنونی ولترویت سخن می گوید.

“من تنها برای مبارزه با خورخه به دسته ۱۷۰ پوند نیامده ام. من مبارزه بر سر عنوان قهرمانی ولترویت را هم دوست دارم. به مبارزه با کامارو عثمان و همچنین نبرد برابر کولبی کاوینگتون هم علاقه مندم. من در ۱۷۰ پوند با هر مدعی مبارزه می کنم.”

مک گرگور که از زمان پیروزی بر ادی آلوارز در UFC 205 مبارزه دیگری را نبرده و در طول دورانش تنها دو مرتبه در ولترویت مبارزه کرده است که هر دو بار نبرد برابر نیت دیاز بود که بار اول با سابمیشن مغلوب و بار دوم با امتیاز پیروز شد. مبارزه سوم او در این دسته در همین ماه برابر دونالد سرونی است و اگر مک گرگور بتواند از سد کابوی در این مبارزه پرهیجان عبور کند سایر گزینه های مطرح در این دسته بر روی میز قرار خواهند گرفت. باوجود اینکه گزینه هایی چون کولبی کاوینگتون و یا کامارو عثمان بر روی کاغذ برای مک گرگور کابوس به نظر می رسند اما خود بدنام ایرلندی معتقد است با مهارت ها و توانایی هایی که دارد می تواند ارزش های خود را درون قفس به همگان ثابت کند.

“مردم مهارت های من را فراموش کرده اند. من به آنجا می روم مهارتهایم را به آنها یادآور خواهم شد. اگر من برای مبارزه آماده شوم فکر نمی کنم این فایترها در سطح من باشند. من حدود یک سالی می شود که از دنیای مبارزه دور بوده ام و دوباره شروع کرده ام و خودم را از این بابت متعهد کرده ام. من نگاه به جلویی دارم تا بازگردم و مهارت هایم را به همه نشان دهم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز