پیش شرط جدید حبیب برای ریمچ با مک گرگور!

“پویریر را شکست بده تا با هم مبارزه کنیم.”

18:24 25/مرداد/1399
شناسه خبر: ۵۶۶۳

به گزارش mma.ir ، حبیب نورماگومدوف قهرمان حال حاضر دسته سبک وزن یو اف سی قرار است در ماه اکتبر برای یکی کردن عنوان قهرمانی این دسته به مصاف جاستین گِیجی دارنده کمربند موقت قهرمانی سبک وزن برود اما به هر حال این اتفاق باعث نشده که حبیب در مورد رقابت با کانر مک گرگور حرفی نزند.

داستان کینه و نفرت بین کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف را همگان به خوبی می دانند و درگیری بین طرفین پیش از مبارزه، در مبارزه و پس از آن هم ادامه پیدا کرد و همچنان نیز ادامه دارد.

تا پیش از این، حبیب نام کانر مک گرگور را از لیست حریفان احتمالی خود در آینده حذف کرده بود و گفته بود که تمایلی برای ریمچ با کانر ندارد. او دلیلش را فعال نبودن مک گرگور و نداشتن پیروزی بدنام ایرلندی برابر مدعیان حال حاضر این دسته عنوان کرد. ولی پدر حبیب گفته بود که اگر یو اف سی مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار به آنها بدهد حاضر است تا ریمچ بین حبیب و کانر انجام شود.

اما اکنون و در حال حاضر لحن حبیب نسبت به قبل کمی تغییر کرده. قهرمان سبک وزن UFC در خلال کنفرانس خبری اخیر خود که در روسیه برگزار شد، در مورد توانایی های کانر مک گرگور درون قفس صحبت کرد و از شرایطش برای قبول ریمچ برابر مک گرگور نیز سخن گفت.

نخست، حبیب استرایکینگ گِیجی و مک گرگور را با هم مقایسه کرد و گفت: “گِیجی یک فایتر بسیار خوب است‌. آیا او نسبت به کانر در حالت سرپا بهتر است؟ فکر می کنم نه! هوش مبارزه ای من به من می گوید که کانر در حالت سرپا بهتر از جاستین گیجی است.”

با وجود تمجید از مک گرگور، عقاب به طور صریح گفت که تنها در صورتی ریمچ با کانر را خواهد پذیرفت که او یک پیروزی بزرگ در قفس به دست آورد.

“اجازه بدید اول او به قفس بازگردد و داستین پویریر را شکست بدهد، سپس با هم مبارزه می کنیم. هیچ مسئله ای نیست.”

کانر مک گرگور پس از پیروزی چهل ثانیه ای بر دونالد سرونی در رویداد UFC 246 در اوایل سال ۲۰۲۰ بار دیگر اعلام بازنشستگی کرد و به نظر می رسد اگر بدنام قصد ریمچ با حبیب را داشته باشد، خواسته یا ناخواسته ابتدا باید از سد داستین پویریر عبور کند. اکنون اگر یو اف سی می خواهد همانند مبارزه اول حبیب و کانر درآمد خوبی به جیب بزند باید مقدمات این مبارزه را فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز