یازده راند بوکس به علاوه یک راند MMA !

پدر حبیب از شروط مورد نظر خود و پسرش برای سوپرفایت برابر فلوید مِیودر سخن گفت.

12:36 06/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۵۱

به گزارش mma.ir ، پس از پیروزی کانر مک گرگور در UFC 246 برابر دونالد “کابوی” سرونی؛ فلوید مِیودر اسطوره بی شکست دنیای بوکس دو پوستر مبارزه از کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در صفحات رسمی خود در رسانه های اجتماعی قرار داد که بر شایعه مبارزه فلوید در سال ۲۰۲۰ برابر یکی از این دو مبارز سرشناس UFC بیشتر دامن زد. مک گرگور یک بار در سال ۲۰۱۷ فرصت مبارزه برابر میودر را پیدا کرد و باوجود شکست در راند دهم مبارزه پول هنگفتی به جیب زد که تا آن زمان برایش سابقه نداشت.

در سمت دیگر حبیب در ورزش خود MMA درست همانند میودر در بوکس بدون شکست بوده و همین شاید عامل اصلی برای رخ دادن مبارزه بین این دو مبارز باشد.

تمرکز حبیب اکنون روی مبارزه پیش رویش برابر تونی فرگوسن در رویداد UFC 249 است که ماه آپریل در بروکلین نیویورک برگزار خواهد شد. ولی تیم او با نگاه به آینده در حال بررسی و فراهم کردن شرایط مبارزه برابر میودر هستند. عبدالمناپ نورماگومدوف (پدر و مربی حبیب) در گفتگو با وبسایت روسی Tass.ru حتی درباره شروط ضمن عقد این قرارداد صحبت کرد و چنین گفت: “آمار میودر ۵۰ پیروزی و بدون شکست است‌. او بزرگترین در بوکس است و می خواهد با قهرمانی که همانند خودش باختی نداشته مبارزه کند. همه چیز خوب است و مشکلی وجود ندارد ولی در حال حاضر ما مبارزه با فرگوسن را در پیش داریم. ما خیلی قبل تر گفتیم که اجازه دهید تا مبارزه با فرگوسن انجام شود و سپس شش ماه وقت نیاز داریم تا حبیب با واسیلی لوماچنکو (قهرمان اوکراینی بوکس) تمرین کند و سپس برای مبارزه بوکس با میودر آماده هستیم. ما در هر تاریخی و در هر مکانی که آنها بخواهند مبارزه می کنیم و از این نظر مشکلی وجود ندارد ولی یک شرط برای مبارزه داریم و آن این است که ۱۱ راند با قوانین بوکس برگزار شود و ۱ راند با قوانین MMA. ما یازده راند با قوانین بوکس در برابر بهترین بوکسر دنیا ایستادگی خواهیم کرد پس چرا یک راند با قوانین MMA مبارزه نکنیم؟ اما تمامی این چیزهایی که می گویم بعد از مبارزه با تونی فرگوسن رخ خواهد داد.”

با شرایطی که پدر حبیب برای این مبارزه در نظر گرفته بعید به نظر می رسد که میودر حاضر به پذیرش این مبارزه شود و بسیاری معتقدند اگر تیم حبیب بر این قوانین پافشاری کند احتمال مبارزه دوم میودر برابر مک گرگور پر رنگ تر و قوی تر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز