ضریب هوشی من در مبارزه بهتر از جاستین گیجی است!

حبیب نورماگومدوف با اطمینان از مبارزه در UFC 254 سخن می گوید.

11:26 12/مهر/1399
شناسه خبر: ۵۸۲۷

به گزارش mma.ir ، زمان زیادی تا برگزاری رویداد یو اف سی ۲۵۴ باقی نمانده است. جایی که در حساس ترین مبارزه این رویداد حبیب نورماگومدوف قهرمان بی شکست سبک وزن و جاستین گِیجی قهرمان موقت این دسته رو در روی یکدیگر خواهند ایستاد.

عقاب داغستان در اظهار نظر جدید خود درباره مبارزه با گیجی با اعتماد به نفس کامل صحبت کرد.
“فکر نمی نکنم این مبارزه مثل شطرنج باشد. منظورم را می دانید؟ فکر می کنم که ضریب هوشی من در مبارزه بهتر از جاستین گِیجی است. او فقط یک آدم سرسخت است. او مبارزه را دوست دارد. او از خونریزی خوشش می آید. او مانند یک سلحشور واقعی است. اما وقتی ما درباره ضریب هوشی در مبارزه صحبت می کنیم، فکر می کنم آیکیو من در مبارزه بسیار بهتر از اوست. فکر می کنم جاستین یک مربی بسیار خوب دارد. او یک مربی فوق العاده دارد. اگر شما مبارزه آخر او برابر تونی فرگوسن را دیده باشید، او در جایگاه مربی او ایستاده بود و توصیه های خوبی به او کرد. فکر می کنم او مربی خوب و فوق العاده ای دارد. البته، جاستین توانایی مبارزه را دارد. او شجاع است. اما وقتی داریم درباره ضریب هوشی در مبارزه صحبت می کنیم، فکر می کنم من بهتر از او هستم.”
حبیب درباره مبارزه خود برابر جاستین پیش بینی کرد که او حریف را از نفس خواهد انداخت و پیش از زنگ پایان مبارزه کارش را تمام خواهد کرد.
“من با او کشتی خواهم گرفت. اگر او بخواهد که تیک دان های من را یک بار دفاع کند، من دو بار، سه بار و صد بار دیگر سعیم را خواهم کرد. البته من با او به مشت و پا هم ضربه خواهم زد. مبارزه ترکیبی از کشتی و کیک بوکسینگ خواهد بود. هدف من خسته کردن اوست. این هدف من است. احتمالاً در راند سوم یا راند چهارم کار او را تمام خواهم کرد.
رویداد UFC 254 شنبه ۳ آبان (۲۴ اکتبر ۲۰۲۰) و به میزبانی جزیره یاس ابوظبی در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

یک پاسخ به “ضریب هوشی من در مبارزه بهتر از جاستین گیجی است!”

  1. آرش پشتوان گفت:

    سلام من آرش هستم و ۱۸سای دارم و میخوام در مسابقات ام ام ای ثبت نام کنم میشه راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز