انگیزه اصلی آدسانیا از تعقیب بلاهوویچ!

“کمربند نیمه سنگین وزن به میراثم خواهد افزود.”

16:42 17/آبان/1399
شناسه خبر: ۶۰۶۶

به گزارش mma.ir، اسرائیل آدسانیا (۲۰-۰) قهرمان بی شکست دسته میان وزن یو اف سی ۹ بار در هشت ضلعی سازمان حضور پیدا کرده که تمام مبارزات را با پیروزی پشت سر گذاشته و مدعیانی چون: رابرت ویتکر، یوئل رومرو، پائولو کاستا، کلوین گستلوم و درک برونسون را از پیش رو برداشته است و جدا از ریمچ احتمالی برابر ویتکر به نظر می رسد که چالش زیادی برای آدسانیا در این دسته وجود ندارد و او به دنبال چالشی جدید در یک وزن بالاتر و در دسته نیمه سنگین وزن است. جایی که انتظار می رود آدسانیا با ورود به این وزن در سال ۲۰۲۱ مستقیم با قهرمان جدید نیمه سنگین وزن یعنی یان بلاهوویچ رو در رو شود. البته تا پیش از این، هدف آدسانیا از ورود به نیمه سنگین وزن تقابل با جان جونز بزرگ بود ولی با رها کردن کمربند قهرمانی توسط جونز و رفتنش به سنگین وزن فعلاً بلاهوویچ در سیبل آدسانیا قرار گرفته است.

اسرائیل آدسانیا در همین رابطه در مصاحبه با MMA Junkie Radio گفت: “قطعاً دستیابی به آن کمربند (نیمه سنگین وزن) به میراثم اضافه خواهد کرد. من می توانستم در میان وزن بمانم و همه را از پیش رو بردارم. اما من در بوکس کارم را کرده ام، در کیک بوکسینگ هم همینطور و الان می خواهم در ام ام ای هم همین کار را بکنم. این مبارزه بعدی من است. بیشتر از سه سال می شود که در سازمان هستم و به نظر می رسد که من کارم را در این دسته تمام کرده ام. حالا می خواهم به یک وزن بالاتر بروم و یک کمربند دیگر را بگیرم.”

اما خبر خوب برای مدعیان میان وزن اینکه، آدسانیا در صورت قهرمانی در نیمه سنگین وزن قصد باقی ماندن در آن دسته را ندارد و باز هم به میان وزن برخواهد گشت.

“من مجدد به میان وزن باز خواهم گشت. من بیشتر اوقات در وزن کشی هم زیر ۱۸۵ پوند بودم و برایم برگشت به این وزن دردسرساز نخواهد بود. این وزن مبارزه من است. ۲۰۵ پوند فقط برایم سرگرمی و تفریح است. عملی است. یک چالش است. این چیزیست که به من روح می دهد. من انجام دادن چیزی که خیلی از مردم از آن فرار می کنند را دوست دارم.”
اخیراً ویتکر موفق شد در رویداد UFC 254 جرد کنونیر را شکست دهد و بسیاری معتقدند که رابرت ویتکر با آن پیروزی جواز ریمچ برابر آدسانیا را به دست آورد ولی آدسانیا چنین باوری ندارد.
“من صادقانه می گویم که از عملکرد او در مبارزه اخیرش برابر کنونیر اصلاً تحت تاثیر قرا نگرفتم. کارش خوب بود از صحبت هایم اشتباه برداشت نشود ولی عملکردش جوری نبود که تحت تاثیر قرار بگیرم و بگویم بسیار خوب، بگذار یک بار دیگر با این یارو مبارزه کنم. اگر او در مبارزه با کنونیر کار حریفش را تمام می کرد ممکن بود نگاهم متفاوت باشد و بگویم که اوکی تو تغییر کردی. اما او این جرقه را در ذهنم نزد و فکر می کنم در صورت مبارزه با او نتیجه همان چیزی خواهد شد که قبلاً بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز