حبیب هنوز قهرمان سبک وزن UFC است

دِینا وایت: “طرحی برای گرفتن کمربند یا ایجاد کمربند برای دسته سبک وزن نداریم.”

22:03 12/آبان/1399
شناسه خبر: ۶۰۵۸

به گزارش mma.ir ، حبیب نورماگومدوف قهرمان سبک وزن یو اف سی پس از پیروزی بر جاستین گِیجی در رویداد UFC 254 با ثبت رکورد ۲۹-۰ اعلام بازنشستگی کرد و گفت به خاطر قولی که به مادرش داده دیگر در قفس مبارزه حضور پیدا نخواهد کرد.

اما اکنون دِینا وایت رئیس یو اف سی می گوید که کمربند قهرمانی این دسته رها نشده است و طرحی هم برای خلع عنوان حبیب یا حتی ایجاد کمربند قهرمانی موقت برای این دسته ندارند و مدعی شده که جبیب ممکن است برای ثبت رکورد ۳۰-۰ بازگردد.
“احساس می کنم که حبیب ممکن است برای ۳۰-۰ شدن بر گردد. من به طور ۱۰۰ درصدی نمی گویم که او برای این رکورد از بازنشستگی خارج خواهد شد.، اما اینگونه احساس می کنم. او نگفت که مبارزه خواهد کرد ولی نه هم نگفته! او ۳۰-۰ را در نظر خواهد گرفت چون این خواسته پدرش هم بود. و از طرفی آن شب هم خیلی احساسی رفتار کرد و آن صحبت ها را گفت‌. او هنوز قهرمان است. هیچ عنوان رها شده ای در بین نیست و حتی عنوان موقتی برای این دسته وجود نخواهد داشت. او هنوز قهرمان است و ما به او زمان خواهیم داد تا بفهمیم که برنامه او چیست. من احساس خوبی دارم. او گفته که با مادرش در این مورد صحبت خواهد کرد.”

شما در این باره چه فکر می کنید؟ آیا بازگشتی برای حبیب متصورید یا آن را غیر ممکن می دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز