پیش بینی گِیجی درباره مبارزه کانر و کابوی!

“دعا می کنم کابوی او را ناک اوت کند”.

19:09 16/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۷۸

به گزارش mma.ir ، تمامی نگاه ها به بازگشت مک گرگور و مبارزه اش برابر دونالد سرونی در UFC 246 دوخته شده است.

لازم به ذکر است که این اولین مبارزه بدنام ایرلندی پس از باخت به حبیب نورماگومدوف در UFC 229 است.

نیاز به گفتن نیست که بسیاری در دنیا این مبارزه را به تماشا خواهند نشست اما یکی از کسانی که به دقت و ریزبینانه شاهد این مبارزه خواهد بود کسی نیست جز جاستین گِیجی یکی از مدعیان اصلی دسته سبک وزن که سپتامبر سال ۲۰۱۹ کابوی را با ناک اوت بدرقه کرد.

اگرچه گیجی روابط دوستانه ای با کابوی در خارج از دنیای مبارزه دارد و از طرفی از کانر زیاد خوشش نمی آید اما کفه پیش بینی او درباره تقابل دو مبارز در UFC 246 به سمت کانر سنگینی می کند.

“من با اطمینان می گویم که اوضاع به سود کانر است. شما می دانید که در مبارزه مدیریت فاصله و تایمینگ خیلی خیلی با ارزش است. و فکر می کنم که اینها کلید موفقیتم در مبارزه قبلی من برابر کابوی بود و فکر می کنم که این فاکتور مهمی در مبارزه کانر و سرونی خواهد بود. اما بارها دعا می کرده و می کنم که کابوی او را ناک اوت کند.”

گیجی در سه مبارزه آخرش پیروز بوده و امیدوار است تا در سال ۲۰۲۰ تایتل شات را دریافت کند و به مصاف برنده حبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن برود. او در سال های اخیر به وضوح فعال تر از مک گرگور بوده و از شانس خوبی هم برای دریافت تایتل شات برخوردار است ولی همه به خوبی می دانند که نام کانر در یو اف سی پول ساز است و همین ممکن است بد نام ایرلندی را (در صورت غلبه بر کابوی) زودتر از گیجی به تایتل شات نزدیک کند. اما نظر خود گیجی در این رابطه چنین است.

“از الان تا آن موقع اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد‌ اگر کانر بر کابوی پیروز شود، جواز تایتل شات را دریافت نخواهد کرد. او احتمالاً به سراغ مبارزه با خورخه ماسویدال خواهد رفت و اگر قادر بود از ماسویدال عبور کند ممکن است تایتل شات دسته ۱۵۵ پوند را به دست آورد. اما مبارزه بعدی او پس از کابوی تایتل شات دسته ۱۵۵ پوند نیست چراکه آن مبارزه ۱۸ آپریل برگزار می شود.”

نظر شما در این باره چیست؟ آیا کانر مک گرگور توانایی غلبه بر دونالد سرونی را خواهد داشت؟ آیا پیروزی کانر برابر کابوی برای دریافت تایتل شات کافیست یا نه؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز