ادعای عقاب در مورد بوکسور معروف!

حبیب نور ماگومدوف : فلوید می ودر بوکسور خوبی است ولی نمی تواند مرا ناک اوت کند.

17:44 19/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۴۵

به گزارش mma.ir ،حبیب نورماگومدوف قهرمان سبک وزن یو اف سی در تازه ترین اظهارات خود در رابطه با مبارزه با فلوید می و در گفت : بیش از پیش خوشحال خواهد شد ک در مبارزه‌ای که MMA و بوکس را با هم مخلوط کنند،شرکت کند.

حبیب درباره اینکه چه کسی مبلغ هنگفت ۶۰۰ میلیون دلار را به فلوید پرداخت خواهد کرد گفت :”چه کسی این پول را به او می دهد؟ من هم نیستم. فکر نمی‌کنم که دینا، ۶۰۰ میلیون دلار به او بدهد تا خواسته‌های فلوید را برآورده کند.”

قهرمان سبک وزن UFC در رابطه با شرایط برگزاری این مبارزه گفت :”تا زمانی که این مبارزه برای ۱۲ راند ادامه داشته باشد ، با کمال میل و خوشحالی با فلوید خواهد جنگید. ۱۱ راند بوکس و ۱ دور اضافی MMA” حبیب در ادامه افزود :”اگر فلوید علاقه مند باشد ، ممکن است ما کاری کنیم که پدرم قبلاً درباره آن صحبت کرده است، مثل ۱۱ راند بوکس و یک راند ام ام ای .۱۱ راند سه دقیقه ای بوکس و دور آخر ، دور ۱۲ ، پنج دقیقه MMA. اگر او قبول کند ، من می توانم بجنگم. “

ماگومدوف با بیان اینکه فلوید ،از نظر فیزیکی قادر به ناک اوت کردن او در ۱۱ راند بوکس نیست، افزود :” فکر نمی‌کنم بتواند در عرض ۱۱ راند مرا ناک اوت کند. او راند آخر چه خواهد کرد؟ پنج دقیقه با من؟ می‌خواهم او را پایین بکشم می‌خواهم به او حمله کنم. البته، در مسابقه بوکس، او بسیار خوب است. اما من فکر نمی‌کنم که او بتواند مرا ناک اوت کند.”

طبق گزارش ها ، در صورت تحقق واقعیت و برگزاری این مسابقه، حبیب قصد دارد از راهنمایی و کمک افسانه سنگین وزن بوکس ، مایک تایسون برای مقابله با فلوید می ودر استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز