حبیب از مبارزه در UFC 249 کنار کشید!

“قطعاً بیشتر از شما بابت لغو شدن این مبارزه ناراحتم.”

15:12 14/فروردین/1399
شناسه خبر: ۵۱۱۷

به گزارش mma.ir ، در حالی که زمان زیادی تا تاریخ برگزاری رویداد یو اف سی ۲۴۹ باقی نمانده، هر روز اخبار مختلفی درباره این مسابقات به بیرون درز پیدا می کند.

حال حبیب نورماگومدوف قهرمان کنونی دسته سبک وزن UFC با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود رسماً از حضور در این رویداد انصراف داد.
“در قرنطینه خانگی نشسته ام و واکنش مردم نسبت به شرایط مبارزه ام را میخوانم. مشخص شده که کل جهان باید در قرنطینه بمانند، دولت های تمامی کشور ها، افراد معروف سراسر دنیا درخواست میکنند که نکات بهداشتی را دنبال کنید تا از پخش شدن این بیماری جلوگیری شود و مردم زنده بمانند و حبیب تنها فردیست که می بایست تمام این محدودیت ها برایش برداشته بشه تا بتواند به آن سر دنیا پرواز کند فقط بخاطر یک مبارزه؟”

“من همه این ها رو می دانم و قطعاً بیشتر از شما به خاطر لغو شدن این مبارزه ناراحتم، احتمالاً مثل بقیه. من بعد از این مبارزه برنامه های زیادی داشتم ولی من نمیتوانم همه چیز را تحت کنترل داشته باشم. بزرگترین کشور ها و شرکت ها از اتفاقی که در حال رخ دادن است شوکه شده اند. هر روز اتفاقی می افتد که از قبل پیش‌بینی نشده بود، اما حبیب هنوز هم می بایست مبارزه کند، این چیزیست که شما میگویید؟ مواظب خودتان باشید و خودتان را جای من بگذارید.”
این صحبت های عقاب به معنی انصراف او از مبارزه برابر “اِل کوکوی” است و این یعنی باید مبارزه حبیب و تونی برای پنجمین بار کنسل شده و طلسم این مبارزه همچنان پابرجاست.
اکنون باید منتظر ماند و واکنش دِینا وایت و یو اف سی را نسبت به این اتفاقات دید. آیا سازمان کس دیگری را جایگزین حبیب برای حفظ رویداد یو اف سی ۲۴۹ خواهد کرد؟ آیا تونی فرگوسن را از فایت کارت مسابقات کنار خواهد گذاشت و مبارزه او و حبیب را به تعویق خواهد انداخت؟ یا کل رویداد را لغو خواهد کرد؟! بنا به شنیده ها جاستین گِیجی، داستین پویریر و خورخه ماسویدال از جمله گزینه های مطرح برای جایگزینی حبیب هستند.
در طرف دیگر تونی فرگوسن حبیب را یک ترسو خواند و از یو اف سی خواست که او را از مقام قهرمانی خلع کند و کمربندش را از او بگیرد. تونی همچنین نسبت به خبر جایگزینی گیجی هم گفت: “او اصلاً در حد و اندازه های من نیست. من قهرمانم و جاستین در یو اف سی ۴ پیروزی و ۲ باخت داشته. تنها کسانی که شایسته مبارزه برابر من هستند حبیب و کانر هستند.”

2 پاسخ به “حبیب از مبارزه در UFC 249 کنار کشید!”

  1. فواد گفت:

    دقیقا تونی فرگوسن حرف درست و کاملا منطقی زد.خبیب مقابل تونی از قبل باخته بود ، وقتی رویارویی قبل از فایت رو نگاه کنیم میبینیم تونی کاملا آماده بود تا هردوکمربند رو تصاحب کنه و در مقابل خبیب از ترس باخت کاملا عصبی بود و با لگد به کمربند تونی ضربه زد ! خبیب لیاقت داشتن کمربند قهرمانی رو نداره و باید فورا دانا وایت به نظر هواداران احترام بذاره و کمربند رو از خبیب بگیره ، چون اون لیاقت داشتن کمربند رو نداره و این رو ۵ بار مقابل تونی فرگوسن نشون داد . حتی ترس از ری مچ مقابل کانر هم باعث شد خبیب وجهه ی خودش رو به شدت خراب کنه و به کل دنیا نشون بده یک ترسو چگونه رفتار می‌کنه ! شرم اوره برای خبیب نورماگومدوف

  2. مالک گفت:

    حبیب با جسارت مبارزه نمیکنه و در مسابقه فقط به فکر خم گیری و به زمین زدن حریف هست و جذاب مبارزه نمیکنه و در سر پا کانر به شدت از حبیب بهتره
    حبیب ب فکر برد کثیفه
    حبیب خسته کننده و تکراری مسابقه میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز