خط و نشان رُزنسترویک برای انگانو!

“فکر نمی کنم او بهترین مهاجم در UFC باشد.”

17:38 15/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۷۱۰

به گزارش mma.ir‌ ، جرزینهو رُزِنسترویک (۱۰-۰) پس از پیوستن به یو اف سی، سال ۲۰۱۹ چهار مبارزه انجام داد که در هر چهار مبارزه طوفان به پا کرد و حریفانش را یکی پس از دیگری با ناک اوت شکست داد که در بین حریفان او نام آلیستِر اووِریم کهنه کار و آندری آرلوفسکی هم دیده می شود.
“بیگی بوی” اکنون به دنبال اثبات خود و کسب جواز تایتل شات سنگین وزن در سال ۲۰۲۰ است. او در این راستا ابتدا قصد دارد تا در رویداد UFC on ESPN 8 فرانسیس انگانو فایتر مخوف کامرونی را شکست بدهد که البته کار آسانی به نظر نمی رسد ولی در صورت انجام این ماموریت پل بزرگی برای او در جهت رسیدن به هدفش خواهد بود.
“در اصل، چیزی که من از مردم شنیدم این است که قرار است مبارزه عنوان را به دست آورم و فکر می کنم که انگانو جایگاهش را برای این مبارزه به خطر انداخته. من به دنبال پیروزی بر او و تصاحب جایگاهش هستم. من می خواهم جواز مبارزه عنوان قهرمانی را به دست بیاورم.”
رُزِنسترویک ۳۱ ساله یکی از چهره های رُعب آور سنگین وزن MMA است. او حتی قبل از اینکه آندری آرلوفسکی را در ۲۹ ثانیه ناک اوت کند و لب اووِریم را همانند طالبی قاچ کند، سنگین وزن های دیگری را در سورینام، ژاپن و روسیه با قدرت مغلوب کرده بود. اما با وجود قدرت خیره کننده او در ناک اوت کردن رقبایش باید گفت که او تا کنون حریفی همچون فرانسیس انگانو با آن قدرت سنگین دستهایش نداشته و اکنون توپ در زمین رُزنسترویک است که ثابت کند قدرت و مهارت دستهایش به اندازه انگانو کشنده می باشد.
“من قبلاً هم با آدم های قدرتمند بسیاری مبارزه کرده ام که بسیار بزرگ و وحشتناک بودند و من آنها را ناک اوت کردم. این مبارزه هم هیچ تفاوتی با آنها ندارد. تنها چیزی که من می دانم این است که به تمرین ادامه می دهیم تا کارمان را به نحو احسن انجام دهیم. این کاریست که خواهیم کرد. فکر نمی کنم که او بهترین مهاجمی باشد که با آن رو به رو می شوم، اما فکر می کنم او بزرگترین چالش است‌. ما باور داریم که او را کنار خواهیم زد این یک مبارزه است. یک مبارزه پر زد و خورد! بیست و هشت مارس خواهیم دید.”
رویداد UFC on ESPN 8 بیست و هشت مارس ۲۰۲۰ و در کلومبوس ایالت اوهایو برگزار خواهد شد. علاوه بر رُزنسترویک و انگانو فایتران دیگری چون: کودی گاربرانت، جولیانا پنیا، گِرِگ هاردی، اسپن لد، مت براون، سم الوی و … در این رویداد حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز