مک گرگور به دنبال مبارزه با ماسویدال

دِینا وایت: “کانر می خواهد برای تصاحب عنوان BMF به مصاف خورخه ماسویدال برود.”

17:05 11/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۳۸

به گزارش mma.ir ، دِینا وایت رئیس UFC می گوید که کانر مک گرگور قهرمان اسبق دسته های پر وزن و سبک وزن یو اف سی می خواهد در سال ۲۰۲۰ سه مبارزه انجام دهد و یکی از این مبارزات ایده مبارزه برابر خورخه ماسویدال است.

اولین مبارزه مک گرگور در سال جدید نبرد برابر دونالد “کابوی” سرونی در رویداد UFC 246 خواهد بود و مک گرگور امیدوار است تا پس از غلبه بر کابوی سراغ ماسویدال برود و سپس با عبور از سد این فایتر مخوف برابر حبیب نورماگومدوف قرار بگیرد.
“کانر این ایده را هم دارد که اگر شرایط باب میل او پیش نرفت و او ریمچ برابر حبیب نورماگومدوف را به دست نیاورد سراغ مبارزه برابر خورخه ماسویدال در دسته ۱۷۰ پوند برود و کمربند BMF را به دست آورد. فکر می کنم که همه می دانند که من در این باره چه فکری می کنم. فکر می کنم این ایده بدی است. کانر می خواهد آن کمربند را از ماسویدال بگیرد. باید دید اوضاع چگونه پیش می رود.”
ماسویدال عملکرد فوق العاده ای در سال ۲۰۱۹ داشت. او دو ناک اوت پی در پی برابر دَرِن تیل و سپس بن آسکرن به دست آورد و سپس در یک مبارزه پر هیجان که بر سر عنوان BMF بود، موفق شد از سد نِیت دیاز عبور کند. او این روزها فایتر بسیار مخوفی به نظر می رسد و بد نام ایرلندی در صورت مبارزه برابر او هرگز کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.
وایت در اینباره می گوید: ” وقتی به کانر گفتم که این ایده خوبی نیست او دلخور شد و گفت تو فکر می کنی که من نمی توانم خورخه ماسویدال را شکست دهم؟ من گفتم هر کسی می تواند هر کسی را در هشت ضلعی شکست دهد. اما چرا می خواهی این کار را بکنی؟ برو اول دونالد سرونی را شکست بده و بعدش سراغ حبیب برو. این ایده بهتری است.”

یک پاسخ به “مک گرگور به دنبال مبارزه با ماسویدال”

  1. حسن مراتی گفت:

    کانر در حدی نیست که خورخه رو شکست بده ‘خورخه ‘به قول بسیاری از مبارزان یو اف سی کانر مثل روسپی های پیر هست که دنبال توجه میگرده’شکست سخت و اولین ناک اوت در مقابل پوریر که با قاطعیت تمام کانر و ناک او

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز