وودلی مجبور به پذیرش مبارزه برابر من شد!

لیون ادواردز درباره مبارزه پیش رویش برابر تایرون وودلی گفت: “او یا باید مبارزه با من را قبول می کرد یا از رنکینگ کنار می رفت.”

22:05 05/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۳۸

به گزارش mma.ir ، تایرون وودلی قهرمان سابق دسته ولترویت UFC در ماه اکتبر سال قبل در رابطه با ایده مبارزه برابر لیون ادواردز گفته بود که دربانی مثل او لیاقت مبارزه با من را ندارد. دِینا وایت رئیس یو اف سی سپس مبارزه با کولبی کاوینگتون را به وودلی پیشنهاد کرد اما آسیب دیدگی فک کاوینگتون در مبارزه با عثمان باعث شد تا وودلی ناچاراً به مبارزه با لیون ادواردز در UFC تن دهد.

“تایرون داشت بهانه می آورد که نمی خواهد خارج از امریکا مبارزه کند و چرا نمی خواهد در لندن مبارزه کند. یو اف سی او را مجبور کرد که با من مبارزه کند. او می بایست یا با من مبارزه می کرد یا در رنکینگ سقوط می کرد. پس چاره ای نداشت و مبارزه برابر من را انتخاب کرد. او نمی تواند براب تایتل شات صبر کند چرا که با این وضعیت این اتفاق رخ نمی داد. این مبارزه در حال حاضر درست و منطقی به نظر می رسد.”

وودلی (۱۹-۴-۱) پس از شکست برابر کامارو عثمان و از دست دادن کمربندش در رویداد UFC 235، دیگر در هیچ مبارزه ای حضور نداشته. در سمت مقابل ادواردز (۱۸-۳) در آخرین مبارزه خود موفق شد رافائل دوس آنجوس قهرمان اسبق دسته سبک وزن UFC را شکست دهد. او اکنون رکورد ۸ پیروز پیاپی را در اختیار دارد و آخرین باخت او چهار سال پیش و برابر کامارو عثمان قهرمان حال حاضر ولترویت رقم خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز