پایان سلطنت عقاب در UFC نزدیک است؟

حبیب نورماگومدوف: پس از مبارزه با تونی فرگوسن در مورد ادامه همکاری با یو ف سی تصمیم خواهم گرفت.

19:46 23/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۴۵

به گزارش mma.ir ، حبیب نورماگومدوف دارنده کمربند قهرمانی سبک وزن UFC و مرد بدون شکست این سازمان، بزودی باید در مقابل تونی فرگوسن وارد قفس شود.

مانند همیشه انتظار هواداران یک پیروزی دیگر در قفس است و او باید بار دیگر در اندیشه ارتقا رکورد خود باشد.ولی، تا چه زمانی حبیب قادر خواهد بود که حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست دهد و همچنان بدون شکست پادشاه بی رقیب وزن خود بماند؟

به نظر می رسد حبیب پاسخ این سوال را به بعد از مبارزه با تونی فرگوسن موکول کرده است. او به خبرنگار یو اف سی در این باره گفت: “حریفی بسیار جدی به نام فرگوسن در پیش رو دارم،ابتدا باید با او مبارزه کنم سپس در مورد آینده تصمیم گیری کنم!”

حبیب ،پس از کسب ۱۷ پیروزی در سازمان های مختلف ،در سال ۲۰۰۸ به دنیای دینا وایت یعنی یو اف سی پا گذاشت.حبیب که شکست ناپذیر به نظر می رسد، پیروزی های پیاپی وی را به شخصتی تبدیل کرد که گویا اصلا با شکست میانه خوبی ندارد.وی در واقع در رویداد UFC 219 عیار واقعی خود را نشان داد و با شکست دادن باربوزای برزیلی ، برای سایر رقبا خط و نشان کشید و از آن رویداد تا به امروز هیچ فایتری توان غلبه بر وی را نداشته و عقاب همچنان در اوج پرواز می کند.

اما، رویداد UFC 249 برای نورماگومدوف بسیار حیاتی به نظر می رسد و پیروزی یا شکست در این مبارزه می تواند، آینده او را در هشت ضلعی تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز