چراغ سبز فدراسیون جهانی به بانوان مسلمان فعال در ام ام ای / ایران، میزبان مسابقات آسیایی ام ام ای شد

جواز حضور بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی ام ام ای با پوشش اسلامی از سوی فدراسیون جهانی MMA (ایمف) صادر شد.

09:55 15/فروردین/1401
شناسه خبر: ۷۲۹۴

به گزارش روابط عمومی انجمن، یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و رئیس انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) ایران ، روز شنبه ۱۳ فروردین ماه به همراه ایمان امیر محمدی ، مدیر روابط بین الملل انجمن با «کریت برون» رئیس فدراسیون بین المللی MMA (ایمف) ، دیدار ‌گفت و گو کرد.

بهتری با ابراز رضایت از رایزنی های انجام شده در این نشست به بانوان علاقه مند به هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، خبری خوش داد و گفت: بعد از ماه ها تلاش و رایزنی های فراوان با مسئولین فدراسیون جهانی ام ام ای و جلسه نهایی که با رئیس فدراسیون بین المللی MMA (ایمف) ، داشتیم موفق شدیم جواز حضور بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی ام ام ای با پوشش اسلامی بگیریم و همچنین میزبان دوره بعد مسابقات ام ام ای قهرمانی آسیا به ایران رسید. که بعد از کسب موافقت‌ های لازم به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود : بر این اساس ، طرح پوشش پیشنهادی انجمن ام ام ای برای تایید نهایی به وزارت ورزش و فدراسیون ایمف ارسال خواهد شد تا بانوان علاقه مند به مبارزات رزمی ترکیبی بتوانند در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کنند.

شایان ذکر است که مبارزات سوپر لیگ انجمن ام ام ای در اواسط ماه مبارک رمضان بعد از افطار و لیگ تیمی نیز بعد از ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد و علاقه مندان هنوز برای ثبت نام در هر دو لیگ فرصت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز