یو اف سی ۲۴۹ کنسل شد!

نه جزیره خصوصی و نه کازینو هیچ کدام نتوانستند رویداد مهم یو اف سی را پابرجا نگه دارند.

23:50 22/فروردین/1399
شناسه خبر: ۵۱۳۸

به گزارش mma.ir ، پس از کش و قوس های فراوان بر سر برگزاری رویداد UFC 249 سرانجام این رویداد لغو شد و حتی رویدادهای پس از آن هم به دلیل نگرانی از شیوع بیماری COVID-19 به تعویق افتادند.
این خبر اولین بار پنجشنبه شب توسط بِرِت اُکاموتو خبرنگار ESPN منتشر شد و دِینا وایت رئیس یو اف سی این قضیه را تایید کرد که کنترل اوضاع واقعاً از دست او خارج شده و چاره ای جز کنسل کردن یو اف سی ۲۴۹ نمانده بود.
“همه چیز از روز اول مثل یک نبرد بود. ما از زمان شروع همه گیری این بیماری تمام روز و شب برای برگزاری رویداد در تاریخ ۱۸ آپریل تلاش کردیم ولی تماس هایی از مقامات بالاتر داشتیم که از ما خواستند تا این رویداد را شنبه هفته آینده برگزار نکنیم. ما آماده بودیم که برگزارش کنیم و من از زحمات و حمایت Tachi Palace که تا آخر پشتمان بودند قدر دانی می کنم و وقتی اوضاع به حالت عادی بازگشت، رویداد کالیفرنیا در همین Tachi Palace برگزار خواهد شد و ما یک مبارزه بزرگ به آنها خواهیم داد.”
بدین ترتیب فعلاً و تا زمان بازگشت اوضاع به حالت عادی و نُرمال شاهد هیچ رویدادی از یو اف سی نخواهیم بود و این بدان معناست که رویدادهای آتی سازمان یو اف سی هم تا اطلاع بعدی به تعویق افتاده اند.

یک پاسخ به “یو اف سی ۲۴۹ کنسل شد!”

  1. M گفت:

    اینم شانس مایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز