“قاتل خاموش” به دنبال شکار تیل یا پونزینیبیو در UFC اروگوئه!

ویسنته لوک پس از پنج پیروزی پیاپی به دنبال مبارزه برابر یک فایتر رنک بالاست.

16:58 31/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۱۵۱

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، ویسنته لوک نفر شماره پانزده رنکینگ دسته ولترویت UFC که قرار بود با نیل مَگنی در رویداد UFC راچستر مبارزه کند اما به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ مگنی توسط آژانس ضد دوپینگ ایالات متحده ، لوک با دریک کِرَنتز فایتر تازه وارد یو اف سی مبارزه کرد و در کمتر از چهار دقیقه او را با ناک اوت فنی بدرقه کرد.
لوک که اکنون پنج مبارزه آخرش را با پیروزی پشت سر گذاشته خواهان مبارزه با مدعیان با رنک بالا در دسته ولترویت است و انتظار دارد در رویداد پیش روی UFC مونته ویدئو که ۱۰ آگوست برگزار می شود مِین ایونت این رویداد را در اختیار داشته باشد.
“من هم یکی از ده نفر برتر را می خواهم هم میخواهم یک طرف مین ایونت رویداد اروگوئه باشم.فکر می کنم که حمایت بسیاری از جانب مردم امریکای لاتین داشته باشم. من به اسپانیایی صحبت می کنم و پدر من هم اهل شیلی است. می خواهم در UFC اروگوئه باشم و نبرد من در مین ایونت کاملاً عقلانی است.”
اگر یو اف سی با درخواست ویسنته لوک موافقت کند او امیدوار است تا با یکی از این دو فایتر یعنی دَرِن تیل یا سانتیاگو پونزینیبیو رو در رو شود.
“دَرِن تیل حریف فوق العاده ای می تواند باشد. همچنین پونزینیبیو گزینه دیگر من است. او هم اهل امریکای لاتین است و فکر می کنم که این مبارزه هم خیلی خوب خواهد شد.اروگوئه هم مکان بسیار مناسبی است.”
رکورد کنونی ویسنته لوک ۱۶ پیروزی ۶ شکست و ۱ مساوی است. ۱۵ پیروزی از مجموع ۱۶ پیروزی او با ناک اوت یا سابمیشن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز