بازگشت بدنام ایرلندی در چهل ثانیه!

کانر مک گرگور، دِینا وایت و هوادارانش را شگفت زده کرد و زنگ خطر را برای رقبا به صدا درآورد.

19:53 29/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۹۴

به گزارش MMA.IR ،کانر مک گرگور پس از بازگشت مجدد به یو اف سی فقط چهل ثانیه در قفس مبارزه کرد و دونالد سرونی را با ناک اوت فنی و کمتر از یک دقیقه به نزد پسر کوچک و مادر بزرگش که در استادیوم حاضر بودند، فرستاد. مک گرگور با این پیروزی شکوهمند، بار دیگر جواب اعتماد دِینا وایت و سازمان را داد و زنگ خطری را برای مثلثی که برای مبارزه با خود ترسیم کرده بود (ماسویدال – عثمان- حبیب) به صدا درآورد. بی شک او با این پیروزی بار دیگر اعتبار و ارزش خود را در یو اف سی و رشته ی ام ام ای ثابت کرد و پاسخ محکمی به منتقدان خود از جمله دینا وایت داد.

وایت، رئیس سازمان UFC ،سال گذشته در رابطه با مبارزه کانر و ماسویدال گفت: “ماسویدال برای مک گرگور بسیار بزرگ به نظر می رسد”. وایت حتی ، احساس می کرد که دونالد سرونی هم از کانر سرتر است.

اما، چرا دینا وایت اعتماد خود را نسبت به یکی از پرطرفدارترین ستاره های یو اف سی از دست داده بود؟ شاید عدم پیروزی وی در چند سال اخیر و همچنین شکست در برابر حبیب نورماگومدوف در این موضوع بی تاثیر نبود. اما بدنام با این پیروزی در سال ۲۰۲۰ ، وایت را تحت تاثیر قرار دارد و باعث شد تا وی در موردش تجدید نظر کند.

دینا وایت پس از بازی در مورد کانر گفت:” من واقعا دگرگون شدم! کانر واقعا باورنکردنی به نظر می رسید . به سرعت بیرون آمد و به سختی ضربه زد. او برنامه ی بزرگی برای این بازی داشت”.

کانر با این پیروزی پیام مهمی به خورخه ماسویدال داد که برای دیدن این مبارزه از نزدیک به استادیوم آماده بود. مک گرگور حریف خود را مانند ماسویدال، در ثانیه ها شکست داد و او را ناک اوت فنی کرد.

اکنون بعد از بازگشت طوفانی کانر، باید منتظر مبارزه بعدی او با ماسویدال،عثمان یا حبیب باشیم و باید دید که دینا کدام گزینه را برای او مناسب تر می داند و کدام یک می تواند در برابر ایرلندی پر طرفدار که آماده و سرحال به نظر می رسد، قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز