من را قهرمان چهارگانه بخوانید!

هِنری سهودو درباره یک مبارزه برابر الکساندر وُلکانوفسکی قهرمان پر وزن یو اف سی بسیار جدی و مصمم است.

14:40 30/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۸۱۶

به گزارش mma.ir ، هِنری سهودو قهرمان دو دسته مگس وزن و خروس وزن یو اف سی اخیراً در صفحه توئیتر خود قهرمان دسته پر وزن یعنی الکساندر وُلکانوفسکی را به چالش کشید.

اگر چه گزینه بعدی که در سر سهودو وجود دارد مبارزه با ژوزه آلدو است ولی او در گفتگو با ESPN مدعی شد که رفتن به پر وزن و مبارزه با وُلکانوفسکی هم یک ایده بسیار جدی است.

“این جایی است که تمامی راه ها به آن ختم می شود. ژوزه آلدو یک اسطوره دیگر است که می خواهم با آن رو در رو شوم. برای من وقتی دمیتریوس جانسون، تی جِی دیلاشاو و ژوزه آلدو را پشت سر بگذارم یعنی هر کسی از مگس وزن تا پر وزن را کنار زده ام. بنابراین می خواهم که او (آلدو) نفر بعدی باشد که برابر قهرمان سه گانه (لقب سهودو) زانو بزند و پاهایم را ببوسد. مبارزه دیگری که برایم بسیار اشتها آور است و احتمالاً بسیاری از مردم به این حرفم بخندند ولی اشکالی ندارد، مبارزه برابر الکساندر وُلکانوفسکی است. احساس می کنم که سبک مبارزه لازم برای غلبه بر او را دارم. من مهارت خوبی در کشتی دارم. دستهایم را دارم و قدم با او یکسان است. در نهایت می خواهم که به پر وزن بروم و با او مبارزه کنم. او می خواهد که با مکس هالووی مبارزه کند می دانم که مبارزه مجدد او و مکس در دستور کار است. من و آلدو هم با هم مبارزه می کنیم و خواهیم دید که بعد از آن چه اتفاقی رخ خواهد داد.”

پاسخ اولیه وُلکانوفسکی به صحبت های سهودو با شک درباره اینکه صحبت های هنری سهودو جدی باشد همراه بود و قهرمان استرالیایی گفت که هیچ وقت در روز ولنتاین قول تو خالی نده.

سهودو سپس در واکنش به وُلکانوفسکی گفت: “جالب بود. اون آدم کوچکی هست که بیش از حد بزرگ شده. خودش می داند که بالاخره زمانش فرا می رسد و من می توانم او را به زیر بکشم. وقتش است که لقب جدیدی داشته باشم و آن ‘قهرمان چهارگانه’ است. قهرمان المپیک، فهرمان مگس وزن، قهرمان خروس وزن و قهرمان پر وزن جهان. چیز زیبا درباره آن این است که من می دانم طرفداران زیادی دارم، چه مقدار هوادار از بین کسانی که به من شک داشتند برای خود ساختم. و چراکه نه؟ من می توانم انجامش دهم. می دانم که می توانم. من یک فاتحم! بسیاری از این چیزها به عمو دِینا بستگی دارد. عمو دِینا گفت که دیگر من را دست کم نمی گیرد. او گفت که دیگر به این پسر شک نخواهد داشت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز