جواب آن خوش شانس را با ناک اوت کردنش می دهم!

انگانو از عملکرد رُزِنسترویک تحت تاثیر قرار نگرفته است.

16:32 11/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۸۸۴

به گزارش mma.ir ، اگر چه جرزینهو رُزِنسترویک از زمان حضورش در هشت ضلعی یو اف سی تمام مبارزاتش را با ناک اوت پیروز شده ولی گویا این عملکرد فوق العاده او فرانسیس انگانو مخوف را تحت تاثیر قرار نداده است.

انگانو ماه آینده در تیتر رویداد یو اف سی کولومبوس به مصاف جرزینهو رُزنسترویک خواهد رفت. کیک بوکسر باتجربه سورینامی در MMA بی شکست بوده و از زمان حضورش در کیج UFC چهار پیروزی پی در پی را به دست آورده. از جمله مهمترین این مبارزات می توان به ناک اوت کردن آلیستر اووریم در چهار ثانیه مانده به راند آخر مبارزه اشاره کرد که منجر به پاره و دو تکه شدن لب بالایی اووریم شد.
فرانسیس انگانو چلنجر سابق عنوان قهرمانی سنگین وزن در گفتگو با MMA Junkie درباره اینکه چرا از عملکرد رُزنسترویک تحت تاثیر قرار نگرفته صحبت کرد و البته خاطر نشان کرد که هرگز حریفش را دست کم نخواهد گرفت.
“نه من چیزی ندیدم که مرا تحت تاثیر قرار بدهد. درباره مبارزه او با اووریم هم باید بگویم که او کل آن مبارزه را باخته بود و تنها در لحظات آور خوش شانس بود که داور مبارزه را زود پایان یافته اعلام کرد و شما می دانید که منظورم چیست. به نظر من اعلام پایان مبارزه توسط داور زود هنگام بود و داور پیروزی را به او هدیه کرد. اما صادقانه می گویم مبارزات او در UFC چیزی برای تحت تاثیر قرار دادن نداشت. من چیزی ندیدم اما همانطور که گفتم او را دست کم نخواهم گرفت چون او یک کیک بوکسر بوده و دستان خوبی دارد. پس او مبارزه در حالت سرپا را می شناسد و حالا باید دید که درباره MMA چه می داند.”
انگانو (۱۴-۳) دو باخت پیاپی برابر استیپه میوچیچ و دریک لوئیس داشته ولی سه پیروزی با ناک اوت برابر کورتیس بلیدز، کِین ولاسکوئز و جونیور دوس سانتوس او را دوباره به آن روزهای مخوفش بازگردانده.
“تنها جریانی که در مبارزه می بینم این است که او را ناک اوت خواهم کرد. راند اول یا دوم نمی دانم ولی امیدوارم او به قدری خوب باشد که از پس راند اول بر بیاید.”
رویداد UFC on ESPN 8 در تاریخ بامداد یکشنبه ۱۰ فروردین در Nation Wide شهر کولومبوس ایالت اوهایو برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز