بیانیه رئیس UFC در مورد مبارزه حبیب و فرگوسن!

دینا وایت : نگران نباشید! مبارزه حبیب و تونی فرگوسن برگزار می شود.

20:36 25/اسفند/1398
شناسه خبر: ۵۰۰۴

به گزارش mma.ir ، حبیب نورماگومدوف در مقابل تونی فرگوسن در UFC ۲۴۹ یکی از مهم‌ترین نبردهای یو اف سی در آینده است که با وجود لغو و مختل شدن بسیاری از رویداده‌ای ورزشی به علت شیوع بیماری” کرونا ویروس” بسیاری از علاقه مندان و هواداران این رشته در این فکر هستند که آیا این رویداد UFC طبق برنامه برگزار خواهد شد یا خیر؟ اما ،این نخستین بار نیست که حبیب و فرگوسن مبارزه برنامه‌ریزی‌شده بین آن‌ها به اما واگر می افتد؛ در چهار مورد قبلی مبارزه بین این دو فایتر لغو شده‌است. بسیاری از هواداران که از این موضوع ناراحت بودند ، برای اینکه این اتفاق برای پنجمین بار نیفتد به توییتر رفتند و آرزو کردند که این رویداد لغو نشود؛ و به نظر می رسد دِینا وایت ، رئیس UFC در حال حاضر آرزوی آنها را برآورده کرده‌ است.

وایت در این باره به برت اوکاموتو در ESPN گفت: ” این مبارزه اتفاق خواهد افتاد. هواداران همگی در این مورد عصبانی و دلگیر هستند، نگران نباشید. حبیب در مقابل تونی برگزار خواهد شد.”

حبیب نورماگومدوف نیز در مورد برگزاری این مبارزه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اظهار داشت : “من نمی دانم که در خارج از سالن ورزشی چه می گذرد. من در سالن بدنسازی هستم و سخت کار می کنم. چه اتفاقی خواهد افتاد ، هیچ کس نمی داند.”

سازمان UFC ، با تلاش های فراوانِ دِینا وایت ، مصمم است که مبارزات خود را با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از دستگاه های کنترل دمای بدن و همچنین تغییر محل رویداد هایش به مکان های امن تر، در هر صورت برگزار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز