جا به جایی آری، لغو نه!

دِینا وایت گفت چهار رویداد آتی UFC در مکان دیگری برگزار خواهند شد ولی کنسل نمی شوند.

11:56 26/اسفند/1398
شناسه خبر: ۵۰۱۶

به گزارش mma.ir ، اگر چه شیوع ویروس کرونا بر بسیاری از سازمان ها و تعویق یا لغو رویدادهای آنها تاثیر بسیاری داشته ولی گویا یو اف سی مصمم است با کمترین تاثیر ممکن به راهش ادامه دهد.

دِینا وایت رئیس UFC ساعاتی پس از برگزاری رویداد یو اف سی برازیلیا پشت درهای بسته، در مصاحبه با ESPN گفت که رویداد یو اف سی لندن به مکان دیگری انتقال خواهد یافت. کدام کشور؟ هنوز معلوم نیست. چرا که دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا طرح ممنوعیت پذیرش پروازهای اروپایی به مقصد ایالات متحده را تمدید کرده و دولت انگلستان هم تجمعات گسترده را ممنوع اعلام کرده است.
“همه چیز ساعتی تغییر می کند. صبح امروز آنها محدودیت های جدید برای سفر به انگلستان اعلام کردند بنابراین بدیهیست که مبارزه ادواردز و وودلی نمی تواند در لندن برگزار شود. اما این مبارزه هر طور که شده برگزار می شودو ما دنبال یافتن مکان جدیدی برای آن هستیم. که احتمالاً در ایالات متحده خواهد بود. ما در حال کار کردن روی مبارزات مقدماتی رویداد هستیم ولی چیزی که می توانم قولش را بدهم این است که این رویداد برگزار خواهد شد و ما شاهد نبرد لیون ادواردز و تایرون وودلی خواهیم بود. در مورد برگزاری مبارزات در APEX لاس وگاس باید بگویم که نه این اتفاق دیگر نمی تواند رخ دهد. ما به دنبال یافتن مکان جدیدی برای مبارزات هستیم و باید بگویم که مبارزات لغو نخواهند شد و ادامه خواهند داشت. ما هر طوری که شدی راهی برای آن پیدا می کنیم. من کارم همین است. من بیست سال که این کار را انجام می دهم. و این چیزیست که هر هفته برایم رخ می دهد. نه همیشه در این سطح ولی کاری بوده که همیشه انجامش می دادم. ما همیشه مطمئن می شویم که مبارزات انجام می شوند و شاهدشان خواهیم بود.”
اما درباره مبارزه مهم و تاریخی حبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن در UFC 249 با توجه به اینکه نیویورک هم تصمیمات جدیدی در رابطه با محدودیت های لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا گرفته به احتمال بسیار زیاد سالن Barclays Center و دیگر سالن های این شهر هم توانایی میزبانی مبارزه حبیب و تونی را تا ماه های آینده نخواهند داشت ولی وایت اطمینان داد که این مبارزه به هر نحوی شده برگزار خواهد شد.
“ما چندین گزینه برای میزبانی از UFC 249 داریم. گزینه ایالت نوادا که کلا منتفی است و الان به دنبال سایر گزینه های ممکن هستیم. این مبارزه رخ خواهد داد و من به هوادارانی که از بابت این مبارزه نگران هستند اطمینان می دهم که مبارزه حبیب و تونی رخ خواهد داد.”
گویا گزینه تعویق رویداد در مغز وایت جایی ندارد و او به هر نحوی شده خواهان برگزاری رویدادها در این شرایط خاص است‌.
“مگر اینکه دستور تعطیلی کل کشور داده شود و مردم نتوانند خانه هایسان را ترک کنند. در غیر این صورت رویدادها برگزار خواهند شد و مبارزات ادامه پیدا می کند. ما جای مناسب را پیدا می کنیم.”
با توجه به اینکه هر لیگ یا سازمان بزرگ ورزشی دنیا فعالیت هایش را لغو و یا به حالت تعلیق درآورده، یو اف سی تنها سازمان قابل توجهی است که قصد دارد تا در شرایط خاص کنونی هم به برگزاری رویدادهایش ادامه دهد. بدون شک شرکای پخش ESPN از این اقدام یو اف سی استقبال می کنند چون شبکه های آنها در حال حاضر تقریباً هیچ رویداد زنده بزرگی برای پخش ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز