امارات میزبان UFC 249 ؟

عبدالمناپ نورماگومدوف میزبانی دبی برای مبارزه حبیب و تونی را به یو اف سی پیشنهاد کرد.

12:48 29/اسفند/1398
شناسه خبر: ۵۰۲۷

به گزارش mma.ir ، با وجود پافشاری دِینا وایت بر انجام رویدادهای پیش روی یو اف سی ولی سرانجام سه رویداد UFC لندن، UFC کولومبوس و UFC پورتلند به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا ویروس به تعویق افتاد. اما رویداد UFC 249 هنوز دست نخورده باقی مانده است و گویا همین کور سوی امیدی برای هواداران MMA است.

دِینا وایت پس از اعلام خبر تعویق سه رویداد ذکر شده اظهار داشت که یو اف سی برای شکل گرفتن رویداد UFC 249 هر کاری که لازم باشد خواهد کرد. دلیل این پافشاری وایت کاملاً مشخص است چراکه حبیب و تونی تا پیش از این چهار بار تا آستانه مبارزه کردن پیش رفتن که هر بار به دلیل مشکلی این مبارزه لغو شده و حالا هم ویروس کرونا ممکن است برای پنجمین بار این اتفاق را رقم بطند تا طلسم این مبارزه پابرجا باقی بماند و به همین دلیل وایت می خواهد این بار هر طور که شده این نبرد را برگزار نماید. حالا عبدالمناپ نورماگومدوف (پدر حبیب) پیشنهاداتی برای حفظ رویداد UFC 249 دارد.

” به احتمال زیاد مبارزه در دُبی باشد. اول از همه مبارزه با بیماری ها در گرما آسان تر است و از طرفی فکر می کنم که امارات متحده عربی به یو اف سی سریعتر و آسانتر هزینه مبارزات را پرداخت کند. ابوظبی هم می تواند انتخاب خوبی باشد. اما انتخاب آن مربوط به خواسته دِینا وایت است. من نمی توانم این را تایید کنم ولی می خواهم بگویم که شانس های بیشتری در آنجا وجود دارد.”

رویداد UFC 249 در صورت برگزار شدن با حضور تماشاگران به طور قطع باید جایی غیر از نیویورک برگزار شود چراکه نیویورک تجمع بالای پانصد نفر در یک مکان را ممنوع اعلام کرده است و این یعنی به احتمال زیاد بروکلین نیویورک میزبان این رویداد نخواهد بود. امارات گزینه بسیار خوبی برای میزبانی این رویداد به نظر می رسد ولی باتوجه به شرایط این روزها و سخت گیری مبارزه برابر ویروس کرونا باید دید که آیا مقامان اماراتی در این لحظه حساس خواهان میزبانی UFC 249 خواهند بود یا نه؟!
اما چیزی که مشخص است علاقه حبیب و تیمش برای برگزاری رویداد در تاریخ ثبت شده است. پدر حبیب گفته حتی اگر آنها مجبور شوند بدون حضور تماشاگران و در یک سالن خالی مبارزه کنند، مشکلی با این مسئله ندارند.

“حبیب در شرایط فوق العاده ایست. همه چیز طبق برنامه پیش می رود. او از کرونا ویروس واهمه ای ندارد چراکه همه ما فانی هستیم. نظرم درباره صندلی های خالی چیست؟ فکر می کنم حضور تماشاگران خوب است ولی بدون حضور آنها هم شرایط حتی بهتر است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز