قفس کوچکتر میزبان نبرد برگزیده و دورینهو!

وودلی و بِرنس در تیتر رویداد پیش روی یو اف سی در هشت ضلعی UFC APEX به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

18:51 07/خرداد/1399
شناسه خبر: ۵۴۱۹

به گزارش mma.ir ، رویداد UFC on ESPN 9 بامداد یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ به میزبانی سالن UFC APEX در لاس وگاس ایالت نوادا و همچنان بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

در تیتر مبارزات این رویداد که مبارزه ای از دسته ولترویت خواهد بود، تایرون وودلی (۱۹-۴-۱) قهرمان سابق این دسته و گیلبرت بِرنس (۱۸-۳) به تقابل با یکدیگر خواهند پرداخت. وودلی پس از شکست سال قبل برابر کامارو عثمان در رویداد UFC 235 و از دست دادن همچنان امید داشت تا یو اف سی ریمچ برابر “کابوس نیجریه ای” را به او بدهد اما نظر سازمان متفاوت بود و سرانجام T-Wood مجبور شد تا به گزینه های دیگر تن بدهد و در صورت کسب چند پیروزی بتواند مجدد برای عنوان قهرمانی مبارزه داشته باشد. در سمت دیگر جوجیتسوکار ۳۳ ساله برزیلی ساکن فلوریدا در پی کسب ششمین پیروزی پیاپی خود است. بِرنس امیدوار است تا با غلبه بر وودلی گام مهمی در دستیابی به تایتل شات ولترویت بردارد.

در دیگر مبارزه مهم این رویداد بلاگوی ایوانوف (۱۸-۳-۰-۱) فایتر سنگین وزن بلغاری و قهرمان اسبق WSOF و PFL به مصاف آگوستو ساکای (۱۴-۱-۱) از برزیل خواهد رفت. ایوانوف قهرمان اسبق سامبو جهان پس از ورود به یو اف سی دو پیروزی برابر بن روثوِل و تای تویواسا به دست آورده اما برابر جونیور دوس سانتوس و دریک لوئیس ناکام بود و حالا برای کسب سومین پیروزی به مصاف ساکای می رود.ساکای پس از موفقیت در رویداد استعداد یابی دِینا وایت در برزیل موسوم به DWCS 1 قرارداد یو اف سی را به دست آورد و توانست هر سه مبارزه خود در UFC را با پیروزی پشت سر بگذارد و اکنون چشم به غلبه بر ایوانوف بلغار دارد.

نکته جالب در مورد این مسابقات اینکه قفس مبارزه این رویداد به نسبت به قفس رویدادهای اخیر سازمام UFC پنج فوت کوچکتر است (از ۳۰ فوت به ۲۵ فوت کاهش سایز داشته) و این یعنی انتظار می رود که شاهد درگیری ها و ضربات بیشتر از جانب فایترهای حاضر در رویداد پیش رو باشیم.

لیست مبارزه های رویداد UFC on ESPN 9 بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی:
پر وزن: کریس گوتیرز برابر وینس مورالِس
خروس وزن: لوئیس اسمولکا برابر کِیسی کِنی
مگس وزن: تیم الیوت برابر برندون رویوال
نیمه سنگین وزن: جماهل هیل برابر کلیدسون آبریو
وزن توافقی (۱۵۰ پوند): بیلی کوارانتیلو برابر اسپایک کارلایل
خروس وزن زنان: کاتلین چوکاگیان برابر آنتونینا شفچنکو

مبارزات اصلی:
کاه وزن زنان: مکنزی درن برابر هانا سایفِرس
سبک وزن: روزوِلت رابرِتز برابر براک ویوِر
ولترویت: گابریل گرین برابر دنیل رودریگز
سنگین وزن: بلگاوی ایوانوف برابر آگوستو ساکای
ولترویت: تایرون وودلی برابر گیلبرت بِرنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز