نبرد اووریم و ساکای در یو اف سی وگاس ۹

آلیستر اووریم امیدوار است تا با پیروزی بر آگوستو ساکای در مسیر شانس دریافت تایتل شات قرار گیرد.

20:03 14/شهریور/1399
شناسه خبر: ۵۷۴۲

به گزارش mma.ir ، رویداد بعدی سازمان یو اف سی موسوم به UFC Fight Night 176 یا همان UFC Vegas 9 بامداد یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ به میزبانی سالن اختصاصی ‘یو اف سی اِیپِکس’ در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

در تیتر این رویداد‌ شاهد یک نبرد از دسته سنگین وزن بین، آلیستر اووریم (۴۶-۱۸-۰-۱) چلنجر اسبق قهرمانی سنگین وزن UFC و آگوستو ساکای (۱۵-۱-۱) خواهیم بود. اووریم که قهرمانی K-1, Strikeforce و DREAM را یدک می کشد، از زمان حضور در یو اف سی به دنبال کسب کمربند قهرمانی این سازمان بوده تا آن را هم به کلکسیون افتخاراتش اضافه نماید. با وجود رسیدن به یک قدمی کمربند اما هرگز دستش به آن نرسید. به هر حال آلیستر همچنان امیدور است تا با پیروزی بر ساکای یک قدم دیگر به دریافت تایتل شات نزدیکتر شود. در سمت دیگر ساکای برزیلی در شش مبارزه آخر خود پیروزی میدان بوده و آخرین و تنها شکستش به سال ۲۰۱۷ و زمانی که در بلاتور حضور داشت بازمی گردد که برابر شیخ کنگو آن هم با نتیجه نزدیک شکست خورد.

در دیگر مبارزه مهم این رویداد، اُوینس سنت پرو (۲۴-۱۴) مبارز ۳۷ ساله اهل هائیتی با آلونزو مِنیفیلد (۹-۱) مبارز ۳۲ ساله امریکایی تقابل خواهد داشت. OSP که اخیراً به سنگین وزن رفته بود ولی با شکست برابر بِن روثوِل متوقف شد بار دیگر به دسته وزنی اصلی خود یعنی نیمه سنگین وزن بازگشته تا با منیفیلد مبارزه کند. آلونزو منیفیلد هم که تا پیش از مبارزه آخر خود شکستی در کارنامه نداشت برابر دِوین کلارک شکست خورد تا عدد ۱ را در برابر تعداد باخت هایش ببیند. او اکنون باید با سنت پرو باتجربه رو به رو شود که به شدت به دنبال برد در این مبارزه است.
برنامه کامل مبارزات رویداد UFC Fight Night 176 بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی:
خروس وزن: کول اسمیت برابر هانتر آزور
سنگین وزن: الکساندر رومانوف برابر مارکوس روجریو دلیما
مگس وزن زنان: ویویانه آرائوجو برابر مونتانا دلا رُزا
میان وزن: آندره مونیز برابر بارتوژ فابینسکی

مبارزات اصلی:
سبک وزن: تیاگو مویزِس برابر جالین تِرنِر
پر وزن: برایان کِلِهِر برابر کِوین ناتیویداد
ولترویت: میشل پریرا برابر زِلیم ایمادائف
نیمه سنگین وزن: اُوینس سنت پرو برابر آلونزو منیفیلد
سنگین وزن: آلیستر اووریم برابر آگوستو ساکای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز