دوست دارم بعد از قهرمانی دستکشهایم را آویزان کنم!

صورت زخمی برزیلی از آرزویش برای قهرمانی دوباره در UFC می گوید.

14:31 21/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۹۸۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، ژوزه آلدو قهرمان اسبق دسته پر وزن UFC در رویداد UFC 237 به مصاف الکساندر وُلکانوفسکی می رود. او پس از دو شکست ناامید کننده برابر مکس هالووی ، دو پیروزی ارزشمند برابر جرمی استفنس و رناتو مویکانو (هر دو با ناک اوت فنی) به دست آورد و با این پشتوانه به استقبال نبرد برابر ولکانوفسکی می رود. صورت زخمی برزیلی در گفتگو با COMBATE از تمایلش برای قهرمانی دوباره پیش از اعلام بازنشستگی اش سخن گفت:
“اول از همه من باید مبارزه شنبه شب را برنده شوم. برای حریفم احترام زیادی قائلم. چندین سناریو در ذهنم وجود دارد. اگر در یو اف سی هستم همواره دنبال آن کمربند قهرمانی خواهم بود. درست همانند وقتی که در WEC بودم. در UFC هم همین است و تفاوتی نمی کند. دوست دارم به برخی از قهرمانان به چشم الگو نگاه کنم. من جرج سنت پیر را دیدم که وقتی در اوج خودش قرار داشت کنار کشید و بازنشسته شد. من همیشه این رویا را در سر داشته ام که وقتی قهرمان شدم این ورزش را کنار بگذارم. همه چیز می تواند تغییر کند. نخست ما نیاز داریم که روی ماموریتی که داریم متمرکز شویم. آن را ببریم و سپس ببینیم برای کمربند مبارزه خواهیم کرد یا برای یک سوپرفایت.اما یک چیز را مطمئنم و آن اینکه من مثل برخی فایترها برای پول مبارزه نمی کنم. من هیچوقت در این راه قدم نگذاشته ام.”
آلدو درباره کمپ تمرینی و حریف پبش رویش نیز چنین گفت:
“اردوی تمرینی خوبی داشته ام درست مثل همیشه. همواره دنبال تکامل و رشد هستم. مبارزه پیش رو یک مبارزه سه رانده است پس زودتر تمام می شود بنابراین می توانم سفت و سخت تر مبارزه کنم و انفجاری تر و سریعتر ظاهر از مبارزات قبلم ظاهر شوم. حریفم وُلکانوفسکی فایتریست که همیشه رو به جلو مبارزه می کند. او اُوِر هند راست خوبی دارد که یکی از قابلیت های اوست که البته می تواند به نقطه ضعف او هم تبدیل شود. تمرین زیادی کرده ام و به نقشه ای که در ذهنم دارم باور دارم و می دانم که کارساز خواهد بود”.
مبارزه ژوزه آلدو و الکساندر ولکانوفسکی در خلال مبارزات اصلی رویداد UFC 237 ریودوژانیرو برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز