بازگشت قریب الوقوع گاربرانت به هشت ضلعی!

قهرمان اسبق یو اف سی برای مبارزه با کهنه سرباز برزیلی وارد قفس می شود.

15:51 07/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۱۶۲

به گزارش mma.ir ، و به نقل از وبسایت MMA Fighting کودی گاربرانت (۱۱-۳) قهرمان اسبق دسته خروس وزن یو اف سی در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۰ (شنبه ۱۷ خرداد ۹۹) برای نبرد با رافائل آسونسائو (۲۷-۷) کهنه سرباز برزیلی این دسته قدم به کیج خواهد گذاشت. البته مکان این رویداد فعلاً مشخص نشده است.

گاربرانت و آسونسائو پیش از این قرار بود در رویداد ماه گذشته یو اف سی کُلومبوس به مصاف هم بروند که گاربرانت به دلیل مشکل کلیوی از فایت کارت این مسابقات کنار گذاشته شد و البته کل آن رویداد هم به دلیل مقابله با کرونا لغو شد.

گاربرانت ۲۸ ساله پس از ناک اوت شدن برابر پدرو مونز در رویداد UFC 235 بیش از حدود یک سالی می شود که در هیچ مبارزه ای حضور نداشته. پیش از آن هم او دو باخت پیاپی آن هم با ناک اوت فنی برابر تی جِی دیلاشاو داشت که هر دو بار بر سر عنوان قهرمانی خروس وزن UFC بود.با وجود عملکرد بد کودی در مبارزات آخرش ولی او همچنان یکی از خطرناکترین و مشهورترین فایترهای یو اف سی می باشد.

آسونسائو ۳۷ ساله دو مبارزه آخرش در سال ۲۰۱۹ را برابر مارلون مورائس با سابمیشن و کوری سندهِگِن با امتیاز واگذار کرده و اکنون در سال جدید امیدوار است تا با غلبه بر NO Love روند بازگشت به نوار بردهایش را از نو آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز