مبارزه کاوینگتون و عثمان قطعیست!

مدیر برنامه کاوینگتون درباره شکل گیری مبارزه فایترش برابر قهرمان ولترویت UFC مطمئن است.

16:54 31/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۱۴۸

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، با وجود شایعات بسیاری مبنی بر احتمال مبارزه کامارو عثمان قهرمان دسته ولترویت UFC و کولبی کاوینگتون در ماه آگوست سال جاری شنیده می شود اما هنوز هیچ خبر رسمی درباره آن منتشر نشده است و این درحالیست که دَن لَمبِرت مدیر برنامه کاوینگتون ۱۰۰ درصد مطمئن است که این مبارزه به زودی به طور رسمی طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.
“این مبارزه صد در صد رخ می دهد و الان همه چیز به عثمان بستگی دارد. می دانم که بعد از مبارزه او برابر تایرون وودلی او احتیاج به عمل جراحی داشت. آنها الان منتظر عثمان هستند تا قرارداد را امضا کند و تاریخ مبارزه مشخص شود. کولبی برای مبارزه آماده است و بی صبرانه منتظر آن است.”
کامارو عثمان پس از کسب عنوان قهرمانی در UFC 235 مشاجره فیزیکی مختصری با کولبی کاوینگتون در خارج از سالن برگزاری مسابقات پیدا کرد و پس از آن عنوان کرد که کاوینگتون برای مبارزه برابر من می بایست به دست و پای بیافتد و التماس کند و حالا مدیر برنامه کاوینگتون از قطعی شدن مبارزه فایترس برابر عثمان طی چند هفته پیش رو می گوید. باید منتظر ماند و دید آیا در عمل این اتفاق رخ خواهد داد و عثمان مبارزه برابر کاوینگتون را خواهد پذیرفت یا نه؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز