حمایت رئیس از انتخاب کروز!

وایت: “دومینیک هنوز یکی از بهترین هاست.”

15:54 07/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۱۶۶

به گزارش mma.ir ، با وجود همه انتقادها و ایرادها سرانجام یو اف سی تصمیم گرفت که دومینیک کروز قهرمان اسبق خروس وزن را برای تقابل با هنری سهودو قهرمان حال حاضر این دسته در رویداد UFC 249 انتخاب نماید.

کروز ۳۵ ساله با وجود اینکه بیش از سه سال از میادین دور بوده و حتی آخرین مبارزه اش که در سال ۲۰۱۶ و در رویداد UFC 207 بود را برابر کودی گاربرانت واگذار کرده ولی جواز مبارزه بر سر عنوان قهرمانی از جانب یو اف سی به او داده شده است که انتقادهای بسیاری را هم به همراه داشت. چرا که سازمان با وجود مدعیانی چون پتر یان، الجامین استرلینگ و کوری سندهِگِن ترجیح داد تایتل شات را به دومینیک کروز بدهد. البته یو اف سی و شخص دِینا وایت از انتخاب خود دفاع می کنند و کروز را شایسته آن می دانند:
“او هنوز یکی از بهترین های دنیاست. با وجود اینکه او در طول دورانش به طور باورنکردنی گرفتار آسیب دیدگی های مختلف بوده ولی هنوز یکی از بهترین های جهان به نظر می رسد. برای فردی همانند هنری سهودو که می خواهد با هر کسی و با تمام بهترین ها مبارزه کند یکی از هدف هاست.”

رویداد UFC 249 بامداد یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ برگزار خواهد شد و مبارزه سهودو و کروز نبرد ماقبل مبارزه اصلی این رویداد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز