شرط جالب کروز برای قهرمان!

قهرمان اسبق خروس وزن: “هر وقت من را شکست دادی بهترین تمام دوران ها خواهی شد.”

18:52 23/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۴۰

به گزارش mma.ir ، بیش از سه سال می شود که دومینیک کروز قهرمان اسبق دسته خروس وزن یو اف سی در هشت ضلعی حضوری نداشته و به جرئت می توان گفت که فرصت های خوبی را به دلیل آسیب دیدگی هایی که در این سالها با آن دست به گریبان بود از دست داد.

با وجود اینکه “سلطه گر” اکنون ۳۴ ساله است ولی هنوز هم جزو یکی از بهترین های دسته ۱۳۵ پوند دنیاست و هنوز هم خواهان نبرد بر سر کمربند قهرمانی برابر هنری سهودو است.

” او (سهودو) عنوان دار است. او قهرمان المپیک است و فکر می کند که قهرمان دسته ۱۲۵ و ۱۳۵ پوند UFC است و گمان می کند بهترین تمام دوران هاست ولی من به او می گویم برای اینکه این لقب برازنده تو باشد می بایست بر من غلبه کنی. خیلی ساده است!”

سهودو ۳۲ ساله خود را بهترین تمامی دوران ها یا به اصطلاح GOAT نامیده ولی این اظهار نظر او از جانب یو اف سی و شخص دِینا وایت مورد حمایت قرار نگرفت.

“هر دو ما جراحی از ناحیه شانه داشتیم، هر دو ما اهل آریزونا هستیم، هر دو ما در یک تیم ملی کشتی قرار داشتیم، من سبک و استایل او را می شناسم و همه چیز را درباره او می دانم. از پیشینه او باخبرم. می دانم که او چطور رشد کرد و به این مرحله رسید. واقعگرایانه می گویم تو تنها با غلبه بر من می توانی عنوان بهترین در این دسته وزنی را به خود اختصاص دهی. اما فکر می کنم تو حقیقت را می دانی و به خاطر همین است که ترجیح دادی با آلدو که جلوی مورائس باخت مبارزه کنی.”

سهودو درست همانند کروز از ناحیه شانه تحت عمل جراحی قرار گرفت و همین باعث شد نیمه دوم سال ۲۰۱۹ را از دست بدهد و تا به امروز دور از میادین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز