نبرد پر پول در انتظار کانر !

مک گرگور در مبارزه با کابوی بیشتر از مبارزه برابر حبیب دستمزد دریافت خواهد کرد.

17:26 25/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۵۳

به گزارش mma.ir ، اخیراً خبرهایی منتشر شده بود که کانر مک گرگور در مبارزه پیش رویش برابر دونالد سرونی مبلغ ۵ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد ولی بنا به ادعای خود بدنام ایرلندی مبلغ اعلام شده توسط رسانه ها حتی نزدیک به دستمزد واقعی او هم نیست.

به گفته قهرمان اسبق دو دسته پر وزن و سبک وزن یو اف سی او برای دوئل با کابوی چکی به مبلغ ۸۰ میلیون دلار دریافت می کند.

“اطمینان دارم که یک چک پر پیمان دریافت خواهم کرد و احتمالاً این بیشترین مبلغیست که در دوران MMA خودم دریافت می کنم. می توانم به شما بگویم که چیزی در حدود ۸۰ میلیون دلار خواهد بود.”

به طور واضح مک گرگور درصدی را از فروش رویداد UFC 246 در شبکه ESPN+ را دریافت خواهد کرد اما اینکه این درصد چقدر خواهد بود فعلاً مشخص نیست.

کانر گفته بود که در مبارزه آخری که در سال ۲۰۱۸ و در UFC 229 برابر حبیب نورماگومدوف داشت ۵۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده بود و اکنون ادعا می کند که مبارزه اش برابر کابوی پول بیشتری عاید او خواهد کرد. البته که حساسیت مبارزه او با کابوی نسبت به مبارزه او برابر حبیب کمتر است ولی گویا قرارداد از پیش بسته شده بین او و UFC این پول را به جیب کانر سرازیر می کند.

علاوه بر این همه به خوبی آگاهند که نام و چهره مک گرگور برای UFC بسیار ارزشمند است و بدنام ایرلندی معتقد است که اگر کسانی هستند که با این قضیه مشکل دارند و از او متنفرند مشکلی نیست و بهتر است در همان حال بمانند.

در سمت مقابل دونالد سرونی در بزرگترین شب درآمدش که به لطف مبارزه با کانر است مبلغ ۲ میلیون دلار به دست خواهد آورد.

مبارزه کانر مک گرگور و دونالد سدونی بامداد یکشنبه ۲۹ دی ۹۸ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۰) در T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار می شود.

4 پاسخ به “نبرد پر پول در انتظار کانر !”

  1. Ali گفت:

    عالیییی یین

  2. علی پارسا گفت:

    دوستون دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز