هشدار حبیب به گِیجی!

“در عمیق ترین نقطه اقیانوس غرقت می کنم.”

21:53 16/مرداد/1399
شناسه خبر: ۵۶۲۹

به گزارش mma.ir ، جو روگان مفسر مشهور مبارزات یو اف سی ویدیویی در صفحه اینستاگرامی خود را منتشر کرد که مربوط به تمرینات جاستین گیجی برای آماده سازی جهت مبارزه با حبیب نورماگومدوف بود. گویا این ویدیو توجه حبیب را هم جلب کرده و قهرمان نسبت به آن واکنش نشان داده است.

“جاستین آدم خوبیه و حریف خوبی هم برای من است ولی وقتی در قفس بسته شد او باید آماده باشد نه تنها برای ضربات مشت. من داستین یا تونی نیستم. من او را به عمیق ترین نقطه اقیانوس می برم و غرقش خواهم کرد، انشالله.”

حبیب نورماگومدوف در حال حاضر رکورد ۲۸-۰ را در اختیار دارد و مهارت تیک دان ها و گرپلینگ او همواره نقطه قوت قهرمان سبک وزن بوده ولی در سمت مقابل جاستین گِیجی یکی از خطرناک ترین استرایکرهای سبک وزن است که در حالت سرپا وحشتناک است. او چهار مبارزه آخر خود را با ناک اوت/ناک اوت فنی پیروز شده است.

مبارزه حبیب نورماگومدوف و جاستین گِیجی شنبه ۳ آبان ۹۹ و در رویداد UFC 254 برگزار خواهد شد و دو قهرمان برای یکی کردن عناوین قدم به کیج خواهند گذاشت.

یک پاسخ به “هشدار حبیب به گِیجی!”

  1. امین. گفت:

    با سلام و درود خدمت شما و زحماتتان، چنانچه مقدور است ساعت مسابقه را هم اعلام فرمایید چرا که به زمان ثبت شده ۷:۰۰pm است. به زمان ایران در جایی ثبت نشده.
    چنانچه مقدور است آن زمان را ایمیل فرمایید، با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز