کانر مک گرگور در اندیشه نبردی خونین!

کانر مک گرگور در کنفرانس خبری یو اف سی ۲۴۶ نوید نبردی خونین در برابر دونالد کابوی را داد.

11:30 26/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۶۱

به گزارش MMA.IR ،کنفرانس خبری رویداد UFC 246 با حضور کانر مک گرگور و دونالد سرونی بامداد امروز به وقت ایران در شهر لاس و گاس برگزار شد.

دونالد و کانر برای نخستین بار بصورت رسمی با یکدیگر فیس تو فیس شدند. اما ،این کنفرانس خبری با سایر کنفرانس های او بسیار متفاوت بود. مک گرگور در این مراسم به موقع و سر وقت حاضر شد و خبری از شیطنت های او در میان نبود. دونالد و کانر در کمال احترام و به دور از حاشیه در مقابل هم قرار گرفتند.

کانر که در این کنفرانس خبری، آرام به نظر می رسید و دیگر خبری از حرکات منحصر به فرد وی در این مراسم نبود، نوید جنگی واقعی در مقابل دونالد سرونی را در هشت ضلعی داد.

کانر در رابطه با این سوال که نتیجه این مبارزه چه خواهد شد گفت:” احترام گذاشتن به دونالد کار سختی است. او به من احترام می گذارد ولی خون او ریخته خواهد شد. پیش بینی من برد او با ناک اوت است”.

دونالد اما، نظر متفاوتی داشت او برخلاف کانر از مبارزه تا راند آخر سخن گفت: “ما اینجا هستیم تا این مبارزه را انجام دهیم. من برای این مبارزه آماده هستم و این مبارزه ای هست که من انتظارش را دارم.برای ۵ راند مبارزه با کانر آماده هستم”.

دونالد کابوی همچنین در مورد قدرت کانر در مبارزه افزود:”کانر در کشتی و حرکات دفاعی قدرت خوبی دارد و اشتباه است اگر فکر کنید که او در این مورد حرفی برای گفتن ندارد”.

زمان زیادی برای شروع این رویداد مهم باقی نمانده است و هیجان در بین هواداران در اوج خود قرار دارد. بدنام در این رویداد ماموریت بسیار مهمی را در پیش رو داد و باید در اولین مبارزه خود در سال ۲۰۲۰ حریف خود را شکست دهد تا بار دیگر پاسخ اعتماد دینا وایت به خود را در هشت ضلعی بدهد و بار دیگر به روزهای اوجش در یو اف سی بازگردد.

5 پاسخ به “کانر مک گرگور در اندیشه نبردی خونین!”

  1. یوسف برزگر گفت:

    دوست داشتن

  2. mahdipey7 گفت:

    #the_king_is_back

  3. sajjadhabibish3 گفت:

    دوستان چرا بازی رو نشون نمیدن!؟

  4. شاهین گفت:

    کانر مک گروگور سلطان یواف سی

  5. alirezaaryan81 گفت:

    مررررررررررررررررررسی از سایت خوبتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز