مک گرگور به دنبال طوفانی دوباره در UFC

کانر مک گرگور بعد از بازگشت دوباره به قفسِ UFC به دنبال اثبات مجدد خود به سازمان است.

19:57 14/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۵۸

به گزارش mma.ir ، کانر مک گرگور فایتر ایرلندی و پر طرفدار یو اف سی که در سال ۲۰۱۹ از هشت ضلعی خداحافظی کرد و سپس به UFC بازگشت، پس از جدایی وی فایتر های دیگری در یو اف سی به اوج محبوبیت رسیدند و در حقیقت توانستند نام خود را به سر زبان ها بیندازند.مک گرگور که با توجه به کسب قهرمانی در دو وزن مختلف و همچنین سبک خاص خود،از هوادارانی بی شمار در دنیا برخوردار است، به نظر می رسد از این موضوع به هیچ وجه راضی نیست و خواهان تصاحب مجدد جایگاه ویژه خود در نزد هواداران و سازمان UFC است.

کانر در اولین مبارزه خود در UFC 246 باید به مصاف دونالد سرونی برود. ولی او از دینا وایت رئیس سازمان یو اف سی خواسته است که برای تصاحب عنوان BMF به مصاف خورخه ماسویدال برود. ماسویدال که این روزها یکی از ستاره های UFC محسوب می شود و با ناک اوت تاریخی خود در قفس و همچنین تصاحب عنوان با ارزش BMF در هشت ضلعی، جایگاه ویژه ای در بین طرفداران mma برای خود دست و پا کرده است، به نظر می رسد به اولین هدف مک گرگور تبدیل شده است و باید بزودی منتظر این مبارزه باشیم.
بدنام ایرلندی تنها به مبارزه با ماسویدال بسنده نکرده و به دنبال مبارزه مجدد با حبیب نورماگومدوف،پسر شکست ناپذیر قفس است.

کانر که در آخرین تقابل خود با حبیب، در راند سوم مغلوب شد تاکنون فرصتی برای مبارزه مجدد با وی را نیافته است و در پی انتقام شکست خود در برابر عقاب است.البته حبیب نور ماگومدوف پس از پیروزی خود در سال ۲۰۱۹ در برابر داستین پویریر در اوج محبوبیت ایستاد و این قضیه نیز برای کانر خوشایند نبود و به خشم وی برای مبارزه مجدد افزود.

اکنون کانر مک گرگور برای کسب مجدد جایگاه ویژه ی خود در بین هواداران و همچنین سازمان یو اف سی، باید ابتدا از سد دونالد سرونی عبور کند و در صورت پیروزی به سراغ مبارزات دیگر برود.ولی چیزی که روشن است شروع طوفان مک گرگور است که باید منتظر ماند و دید در برخورد با حریفان چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز