حمایت رئیس UFC از ریمچ حبیب و کانر

وایت: ” مبارزه ای که باید انجام بگیرد و عاقلانه است نبرد دوم کانر وحبیب است؛ نه مبارزه کانر و ماسویدال!”

18:42 30/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۹۶

به گزارش mma.ir ، دِینا وایت رئیس یو اف سی هرگز خواهان ایده مبارزه کانر مک گرگور برابر خورخه ماسویدال یا کامارو عثمان نبوده و پس از پیروزی قاطع کانر برابر دونالد سرونی در رویداد UFC 246، وایت بار دیگر از ریمچ بین کانر و حبیب سخن گفت و از آن حمایت کرد.

“همیشه کسانی هستند که می خواهند با کانر مبارزه کنند و همه این تمایل را دارند. مخصوصاً در این چند سال اخیر خیلی ها برای مبارزه برابر او ابراز تمایل کرده اند. کانر می گفت وقتی در آستانه مبارزه با حبیب بود، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کرد و از جمله آنها آسیب دیدگی بود که کانر معتقد بود در مبارزه با حبیب روی عملکردش تاثیر گذاشت و او برای مبارزه آمادگی صد در صدی نداشته و همین موارد باعث شده تا دوباره برای برگزاری ریمچ حبیب و کانر به وسوسه بیافتیم.

رکورد حبیب الان ۲۸-۰ است. او بدون شکست است و وقتی شما درباره میراث این پسر صحبت می کنید اول از همه باید بگویم که رکورد ۲۸-۰ در این ورزش سخت است و برایم مهم نیست شما برابر چه کسانی مبارزه کرده اید. این آدم قهرمان جهان است! وقتی به مبارزه اول کانر و حبیب نگاه می کنیم و می بینیم که حبیب چطور مبارزه اول را پیروز شد و از طرفی چگونه بعد از آن مبارزه اول در دنیا معروف شد پس نبرد دوم قطعاً جذاب و دیدنی خواهد بود. ما هگلر و هرنز را دیدیم، محمد علی و جرج فورمن یا محمد علی و جو فریزر! این مبارزه هم یک مبارزه گسترده با جذابیت جهانیست. این نبردی است که باید برگزار شود. مبارزه ایست که عاقلانه است و بر سر کمربند ۱۵۵ پوند است.”

باوجود اینکه بیشتر طرفداران خواهان دیدن مبارزه مک گرگور و ماسویدال بر سر عنوان BMF هستند ولی وایت همچنان با دلایل مختلف طرفدار ایده مبارزه حبیب و کانر ۲ است.
“اگر کانر و ماسویدال با هم مبارزه کنند، هیچ کدام در حال حاضر حتی عنوان قهرمانی ندارند. اگر چه کانر آن کمربند BMF را برای خود می خواهد اما او کمربند قهرمانی ندارد. مبارزه برابر حبیب باید برگزار شود. این مبارزه برای میراث و کارنامه خود حبیب هم فوق العاده است. اگر او که کانر را برده و بعدش تونی فرگوسن را شکست بدهد و سپس بار دیگر بر کانر غلبه کند وقتی بازنششته شود رکوردش ۳۰ پیروزی یا بیشتر و ۰ باخت خواهد بود و این بدان معناست که او در دوران خود همه بهترین های دسته خود را شکست داده است. من به شما می گویم که مبارزه حبیب و کانر بزرگترین مبارزه سازمان و این ورزش در تاریخ خواهد بود و حتی شاید با مبارزه کانر و میودر هم رقابت کند.”

حبیب در رویداد UFC 229 مک گرگور را با سابمیشن شکست داد و پس از آن مبارزه برابر داستین پویریر به میدان رفت و او را هم تسلیم خود ساخت و جایگاهش را به عنوان یکی از بهترین های این ورزش مستحکم ساخت. عقاب بی شکست داغستانی درباره ایده مبارزه دوم برابر مک گرگور مدعی شده که کانر ابتدا باید حدود ده مبارزه را پیروز شود تا بار دیگر با او رقابت کند اما دِینا وایت معتقد است که می تواند در این باره با حبیب صحبت کند تا مقدمات مبارزه را فراهم نماید.

” واقعیت این است که حبیب هرگز هیچ مبارزه ای را رد نکرده و از آن شانه خالی نکرده است. این وصله به حبیب نمی خورد‌ او از مک گرگور متنفر است و مک گرگور هم از او تنفر دارد. پس هر زمان که با یک از آنها درباره دیگری صحبت کنید این پاسخ هایی است که دریافت خواهید کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز