قول خاص رئیس به عقاب!

حبیب پس از مبارزه با گِیجی چشم به طرح رئیس خواهد داشت.

18:29 12/مهر/1399
شناسه خبر: ۵۸۳۳

به گزارش mma.ir ، حبیب نورماگومدوف در مهمترین مبارزه رویداد UFC 254 برای یکی کردن عنوان قهرمانی سبک وزن با جاستین گِیجی عنوان دار موقت این دسته مصاف خواهد داشت.
در کنفرانس خبری پیش از این رویداد که به طور مجازی برگزاری شد حبیب به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و اگر چه بخش بیشتر سوالات به مبارزه او برابر گیجی مربوط می شد اما سوالات به حاشیه های دیگر از جمله فوت پدر حبیب و تمرین در این شرایط خاص هم رفت.

یکی از سوالات خبرنگاران دراین باره این بود که آماده سازی برای این مبارزه در شرایطی که می دانی پدرت دیگر در کنارت نیست چقدر سخت است؟ که با این جواب حبیب مواجه شد.
“من واقعاً وقتی یک عده این را از من می پرسند که تمرین بدون پدرت چقدر سخت است را نمی فهمم. معلوم است که سخت است. من نمی فهمم که چرا شما بر این پرسش خود اصرار دارید. این خیلی سخت است. شما پدر دارید؟ اگر اتفاقی برای او بیافتد، شما چه فکری می کنید؟ برایتان سخت خواهد بود یا آسان؟ بله من هم آدمم. البته که برایم سخت است.”

سپس در خلال سوالات درباره اینکه آیا او به بازنشستگی فکر می کرده است یا نه سوال شد که جواب حبیب “نه” بود.
“فکر نمی کنم. ما گزینه هایی داریم که بعد از مبارزه راجع به آنها فکر خواهیم کرد و دِینا وایت به من قول داده که بعد از این مبارزه یک چیز خاص برایم در نظر گرفته است. اما من به او گفتم که لطفاً این را نگه دار تا بعد از مبارزه درباره اش حرف بزنیم. او به من گفته که این یک چیز بسیار بزرگ است و ما خواهیم دید که آن چیست.”
بحث و گمانه زنی درباره این قول بزرگ رئیس برای حبیب بسیار است و برخی این چیز خاص را فوق مبارزه حبیب برابر جرج سنت پیر افسانه ای می دانند!
در بخشی از سوالات هم درباره کانر مک گرگور و احتمال اینکه آیا او و کانر مربیگیری فصل بعد مسابقات The Ultimate Fighter را برعهده خواهند گرفت؟ بود که با این پاسخ حبیب رو به رو شد.
“در حال حاضر من روی مبارزه با جاستین گِیجی تمرکز کرده ام. من رو او متمرکز هستم. نمی خواهم این آدم را دست کم بگیرم. جاستین حریف خیلی سختی است‌. این آدم سرسخت است. او به دنبال رویاهایش است‌. او عطش زیادی دارد. او یک حریف بسیار پرقدرت را مغلوب کرده. من نمی خواهم او را دست کم بگیرم. من روی ۲۴ اکتبر متمرکز هستم. “

یک پاسخ به “قول خاص رئیس به عقاب!”

  1. عمادالدین ضیایی گفت:

    دقیقا میارزه با گیجی آمادگی زیاد میخواهد وتمامی حواس گیجی روی اینست تا حریف خویش را از ناحیه پا صدمه برساند که برای خبیب زیاد مهم نیست چون خبیب بازی ایستاده را زیا ترجیح نمیدهد وبیشر تمرکز اش بالای اینست تا حریف را از طریق سب میشن وپهلوانی شکست دهد بازهم خدوند کمک ات کند خبیب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز